بازی

سازنده بازی Life is Strange امشب اخبار جدیدی منتشر می‌کند

سازنده بازی Life is Strange امشب اخبار جدیدی منتشر می‌کند

استودیو Dontnod Entertainment، سازنده بازی Life is Strange شب گذشته به طرفداران خود اعلام کرد که سه‌شنبه شب منتظر اعلامیه‌ جدیدی از جانب آن‌ها باشند.

این استودیوی مستقل فرانسوی با ارسال توییتی در اکانت رسمی خود گفت که اخبار امشب به بازی و پروژه جدید آن‌ها اشاره خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites – بازی در نقش یک بانوی خون‌آشاماحیای خون‌های رین
بررسی بازی Bloodrayne Betrayal: Fresh Bites – بازی در نقش یک بانوی خون‌آشام

آن‌ها در توییت خود نوشتند:

پرنده‌ای کوچک به ما گفت اگر فردا به اینجا برگردید، اخباری از ما خواهید شنید و شاید حتی سرنخ‌هایی در مورد چیزی که رویش کار می‌کنیم به دست آورید!

Dontnod بیشتر به عنوان توسعه دهنده بازی‌های Life is Strange شناخته می‌شود. آن‌ها همچنین بازی‌های Vampyr، The Awesome Adventures of Captain Spirit، Tell Me Why و Twin Mirror را ساخته‌اند.

وب‌سایت استودیو در حال حاضر قبل از اعلامیه روز سه‌شنبه، به حالت تعمیر و نگهداری در آمده است. در بهمن مال سال گذشته، Dontnod تایید کرد که در حال کار روی شش پروژه است که قرار است همه آن‌ها تا پیش از سال ۲۰۲۵ منتشر شوند.

آن‌ها همچنین اعلام کردند که با استودیوی جدید خود در شهر مونترال کانادا که در سال ۲۰۲۰ افتتاح شد، در حال ایجاد یک بخش چند پروژه‌ای با مولفه روایی قوی به رهبری سازندگان Life is Strange هستند.

بازی Life is Strange

اسکار گیلبرت، مدیرعامل Dontnod، در این زمینه گفت:

در عرض چهار سال، حق امتیاز ما پنج برابر شد تا در سال ۲۰۲۱ به سطح بی‌سابقه‌ای برسد. این پویایی به طور قابل توجهی با موفقیت Life is Strange و Vampyr مرتبط است که قصد داریم از آن‌ها استفاده کنیم.

بنابراین طبیعی است که تصمیم بگیریم سرمایه‌گذاری‌های خود را در ظرفیت‌های توسعه بازی‌های جدیدی که در همین راستا دنبال می‌شوند، هم در مرکز چند پروژه‌ای در مونترال و هم در مرکز نقش‌آفرینی در پاریس، سرعت ببخشیم.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا