تکنولوژی

کاویار از نسخه لوکس اپل واچ سری 7 با بدنه‌ای از جنس طلا و تیتانیوم رونمایی کرد

شرکت روسی کاویار که در زمینه تولید محصولات لوکس و گران‌قیمت تخصص دارد، این بار به سراغ اپل واچ سری 7 رفته تا ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها را در نسخه‌های مختلف با بدنه‌ای از جنس برنز، طلا و تیتانیوم و همچنین با قیمت بالا به فروش برساند.

کاویار اپل واچ سری 7 لوکس را در دو نسخه اصلی روانه بازار می‌کند. اولین نسخه دارای تزئیناتی با الهام از کارهای «گوستاو یانگ»، حکاک معروف اسلحه آمریکایی قرن نوزدهم است. این سری با نام «ماه» در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نسخه کاویار اپل واچ سری 7

قیمت سری ماه از 3260 دلار شروع می‌شود و به 25 هزار دلار می‌رسد. نسخه پایه که Night Moon نام دارد، از بدنه‌ای با جنس برنز سفید و بند چرم از جنس پوست تمساح ساخته شده و تنها 99 نمونه از آن به تولید می‌رسد.

بالاترین مدل این سری Gold Moon نام دارد و با قیمت 25,070 دلار به فروش می‌رسد. این محصول که تنها در 8 نمونه به تولید می‌رسد، بدنه‌ای از جنس طلا به همراه بند قهوه‌ای رنگ از جنس پوست تمساح دارد.

سری بعدی با نام Rivet، ظاهری صنعتی‌تر دارد. هر دو نسخه این سری از بدنه‌ای با جنس تیتانیوم درجه هوانوردی و همچنین پوشش PVD مشکی بهره می‌برند. این محصولات که با نام‌های Black Rivets و Golden Rivets به فروش می‌رسند، 3,620 دلار قیمت دارند.

در نهایت با دو مدل دیگر از ساعت هوشمند اپل روبه‌رو هستیم که Black Line و Titanium Flame نام دارند که هر دو با قیمت 3,440 دلار به فروش می‌رسند.

اگرچه قیمت این محصولات از نسخه استاندارد بسیار بالاتر است، اما نسبت به سایر محصولات شرکت کاویار تقریبا ارزان محسوب می‌شوند. برای مثال این کمپانی می‌توانست با استفاده از الماس‌های مختلف، قیمت نسخه‌های لوکس اپل واچ را به ده‌ها هزار دلار برساند، البته شاید در آینده دست به چنین کاری بزند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا