بازی

بازی Diablo Immortal به دلیل وجود لوت باکس در دو کشور منتشر نخواهد شد

بازی Diablo Immortal به دلیل وجود لوت باکس در دو کشور منتشر نخواهد شد

بازی Diablo Immortal آخر این هفته برای موبایل و پی‌سی، در فاز بتای عمومی منتشر می‌شود. اما اگر کسی اهل دو کشور بلژیک یا هلند باشد، به بازی دسترسی نخواهد داشت – حداقل به‌طور قانونی.

به‌نظر می‌رسد این مشکل مربوط به لوت باکس‌ها و به طور خاص قوانین علیه آن‌ها در دو کشور ذکر شده باشد. سایت بازی هلندی Tweakers گزارش داد که چند روز پس از شروع پیش ثبت‌نام بازی Diablo Immortal در اپ استور و گوگل پلی، این امکان در بلژیک و هلند غیرفعال شده است. یکی از نمایندگان اکتیویژن بلیزارد به این سایت گفت که این حذف «به شرایط عملیاتی فعلی بازی‌ها در آن کشورها مربوط می‌شود».

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!ملاقاتی بهتر با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ
بررسی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade – آخرت فانتزی!

این موضوع با پیامی به اشتراک گذاشته شده در ساب‌ردیت بازی Diablo Immortal که ظاهرا از گفتگو با پشتیبانی بلیزارد حاصل شده، بیشتر شفاف‌سازی شد.

متاسفانه بازیکنان هلند و بلژیک به دلیل محدودیت‌های قمار در این کشورها نمی‌توانند Diablo Immortal را نصب کنند. لوت‌ باکس‌های این بازی در کشور شما خلاف قوانین هستند، بنابراین تا زمانی که محدودیت‌های قمار تغییری نکند، بازی در هلند و بلژیک منتشر نخواهد شد.

این پیام همچنین هشدار می‌دهد که دانلود بازی از یک کشور دیگر برای شهروندان بلژیک و هلند غیرقانونی است و حتی اگر به خاطر روش‌های خاص بتوانند آی‌پی خود را تغییر دهند و کسی متوجه نشود، باز هم ممکن است در آینده بن شوند.

اگرچه پشتیبانی بلیزارد گفت که «در شرایط مشابه در گذشته جایی که لوت باکس‌های تصادفی در برخی کشورها خلاف قانون بود، ما هیچ بازیکنی را برای آن بن نکردیم».

بازی Diablo Immortal

بلژیک و هلند نسبت به بسیاری از کشورها مواضع سخت‌گیرانه‌تری علیه لوت باکس‌ها و قمار در بازی‌های ویدیویی اتخاذ کردند. در سال ۲۰۱۸، شرکت ولو قابلیت باز کردن جعبه‌های CS:GO را غیرفعال کرد تا با مقررات قمار در آن کشورها مطابقت داشته باشد.

مدتی بعد بلیزارد لوت‌ باکس‌های پولی را از Overwatch و Heroes of the Storm در بلژیک حذف کرد. در سال ۲۰۲۰، الکترونیک آرتز با جریمه ۱۰ میلیون یورویی برای لوت باکس‌های فیفا در هلند مواجه گردید، اگرچه این تصمیم در اوایل سال جاری لغو شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستندبکش تا زنده بمانی!
بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستند


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا