بازی

سریال Star Wars: Andor تابستان از دیزنی پلاس پخش خواهد شد

سریال Star Wars: Andor تابستان از دیزنی پلاس پخش خواهد شد

تابستان امسال، تابستان شلوغ و جذابی برای طرفداران سری جنگ ستارگان خواهد بود. هفته آینده سریال Obi-Wan Kenobi در سرویس اشتراکی دیزنی پلاس پخش خواهد شد و در ادامه فصل نیز شاهد یک سریال دیگر به نام جنگ ستارگان: اندور (Star Wars: Andor) خواهیم بود.

شب گذشته باخبر شدیم Andor، سریالی که بر روی داستان اصلی شورش کهکشانی تمرکز دارد، اواخر تابستان امسال عرضه می‌شود، اگرچه هنوز تاریخ دقیق پخش آن مشخص نشده است.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: تحلیل تریلر اسپایدرمن؛ مرد عنکبوتی در مولتی ورساسپایدی و دوستان!
lastech سینما: تحلیل تریلر اسپایدرمن؛ مرد عنکبوتی در مولتی ورس

این اعلامیه به عنوان بخشی از مقاله بزرگ Vanity Fair درباره ساخته‌های لایو اکشن آتی جنگ ستارگان منتشر شد. این مقاله چند جزییات کلیدی درباره فصل اول Andor را فاش کرد، از جمله این که سیاره مادری کاسیان آندور (با بازی دیگو لونا) ویران شده، و اینکه او هیچوقت به‌طور کامل از همان ابتدا با قضیه شورش همراه نبوده است.

در این سریال داستان شخصیت آندور را دنبال می‌کنیم، از زمانی که با اکراه به شورشیان ملحق می‌شود تا زمانی که به آرامی به شخصیت شجاع و فداکاری تبدیل می‌شود که طرفداران سری جنگ ستارگان از فیلم Rogue One می‌شناسند. Andor توسط تونی گیلروی نوشته که روی فیلم مذکور کار کرده بود.

در رابطه با پایان سال میلادی جاری نیز باید گفت که سریال The Mandalorian بازخواهد گشت، اما جدول زمانی پخش فصل سوم هنوز به طور قطع مشخص نیست و شاید شاهد جابجایی باشیم. ماجراهای دین جارین و گروگو معمولا در ماه دسامبر (آذر) در دیزنی پلاس پخش می‌شدند، اما طبق مقاله Vanity Fair، فصل جدید مندلورین ممکن است اوایل سال ۲۰۲۳ از راه برسد.

جنگ ستارگان

این مقاله همچنین جزئیات جدیدی در مورد دیگر سریال‌ دنیای جنگ ستارگان، Ahsoka فاش کرد. از جمله این که مری الیزابت وینستد (بازیگر فیلم Birds of Prey و اسکات پیلگریم) نقش مهمی در این سریال ایفا خواهد کرد؛ خبری که همسرش ایوان مک گرگور، بازیگر نقش اوبی وان کنوبی فاش کرد. Ahsoka قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Cruella – بانوی دیوانه دیزنیاسپین آف ۱۰۱ سگ خالدار چطور از آب در آمده است؟
نقد فیلم Cruella – بانوی دیوانه دیزنی


تماشا کنید: جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا