بازی

زمان‌ لودینگ بازی Forspoken در پلی استیشن ۵ زیر یک ثانیه است!

زمان‌ لودینگ بازی Forspoken در پلی استیشن ۵ زیر یک ثانیه است!

با اطلاعات جدیدی که از بازی Forspoken منتشر شده، به نظر می‌رسد در کنسول پلی استیشن ۵ سریع‌تر از رایانه‌های شخصی لود می‌شود، با زمان بارگذاری که کمتر از یک ثانیه طول می‌کشد.

PS5 یکی از قدرتمند‌ترین سخت‌افزارهای بازی به حساب می‌آید که قادر است برخی از بزرگ‌ترین و بهترین عناوین امروزی را با سرعتی بسیار سریع بارگذاری کند. بازی Forspoken، عنوان اکشن و نقش‌آفرینی استودیو Luminous Productions نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم

در یک مصاحبه ویدیویی جدید، تپی اونو (Teppei Ono) مدیر فنی استودیو، در رابطه با آخرین فناوری‌های به کار رفته در ساخت بازی و همچنین زمان بارگذاری سریع آن روی کنسول سونی صحبت کرد.

طبق گفته اونو، به لطف هارد SSD M.2 کنسول، بازی Forspoken کمتر از یک ثانیه طول می‌کشد تا روی پلی استیشن ۵ لود شود. در همین حال، زمان بارگذاری در رایانه شخصی بسته به سخت افزار شما می‌تواند بین ۲ تا ۲۰ ثانیه طول بکشد. او توضیح داد:

پلی استیشن ۵ به دلیل سخت‌افزار اختصاصی، بارگذاری فوق‌العاده سریعی دارد. با رایانه‌ای مجهز به M.2 SSD، بازیکنان می‌توانند از گیم‌پلی لذت ببرند، بدون اینکه نگران زمان بارگذاری روی PS5 و PC باشند.

بازی Forspoken

هر دو نسخه پلی استیشن و پی‌سی بازی Forspoken از فناوری FSR 2.0 بهره خواهند برد. همچنین حالت‌هایی با کیفیت متفاوت برای انتخاب در این بازی وجود خواهند داشت، از جمله حالت‌های Quality و Native 4K. اونو در این باره گفت:

FSR 2.0 یک فناوری جدید است که خروجی‌های ارتقا یافته با وضوح بالا تولید می‌کند و در عین حال زمان لود و پردازش را کاهش می‌دهد و تجربه بازی روان‌تری ارائه می‌دهد.

بازی Forspoken در ابتدا قرار بود این ماه عرضه شود، اما Luminous Productions اخیرا اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی را پنج ماه به تعویق می‌اندازد. اکنون قرار است در روز ۱۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۹ مهر) عرضه شود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5سریع‌ترین SSDهای دنیا را لازم دارید
راهنمای خرید SSD برای پلی استیشن 5


تماشا کنید: جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا