بازی

نسخه موبایلی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شد

نسخه موبایلی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شد

حساب رسمی کافه بازار در توییتر اعلام کرد که به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، نسخه موبایلی Apex Legends (ایپکس لجندز) از بازار حذف شد.

کافه بازار در توییتر نوشت:

ما در بازار باور داریم که حذف و فیلترینگ برنامه‌ها و بازی‌ها، نه نیاز کاربران به آن‌ها را از بین می‌برد و نه علاقه‌ی آن‌ها را به محتوای محبوب‌شان کم می‌کند. اما با محدود کردن سبد محتوا، موجب تضعیف مارکت‌های ایرانی در برابر رقبای خارجی‌شان می‌شود.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم

حذف Apex Legends موبایل از بازار و مایکت

علاوه بر این، روابط عمومی مایکت نیز با انتشار بیانیه بالا در حساب رسمی اینستاگرام خود توضیح داد که به دستور کمیته فیلترینگ، مجبور به حذف نسخه موبایل Apex Legends از استور خود شده‌اند.

نسخه موبایلی Apex Legends اواخر اردیبهشت ماه یا به طور دقیق در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه منتشر شده بود و همانطور که حساب رسمی کافه بازار توضیح می‌دهد، در همان مدت زمان با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران مواجه شده بود. با این وجود، کاربران دیگر قادر نخواهند بود تا این بازی آنلاین محبوب را از کافه بازار دانلود کنند.

در اخبار مربوط به بازی گفته شده بود که Apex Legends Mobile در هفته اول عرضه ۵ میلیون دلار درآمد داشته است، یعنی چیزی بیشتر از پابجی و البته کمتر از کال آو دیوتی موبایل. از سویی دیگر، نسخه موبایل بازی در ۶۰ کشور بیشترین میزان دانلود اپ استور را داشته است.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهمایپکس؛ سرحال‌تر از همیشه
بزرگترین تغییرات Apex Legends در فصل دوازدهم


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا