رمز ارز

چین لینک برای یک دسامبر صعودی آماده می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‎رسد که چین لینک (LINK) در روزهای منتهی به راه‌اندازی پروتکل استیکینگ خود و با توجه به چند عامل تکنیکال و فاندامنتال، برای یک رشد قیمتی ۲۵ درصدی در ماه دسامبر آماده می‌شود.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
جشنواره ویژه صرافی ارز پلاس با ۲۰۰,۰۰۰ شیبا جایزه برای هر نفر!
دریافت جایزه

راه‌اندازی پروتکل استیکینگ چین لینک

به گزارش سایت کوین تلگراف، ویژگی استیکینگ که به عنوان نسخه ۱.۱ در حالت بتا در ۶ دسامبر فعال خواهد شد، به عنوان بخشی از طرح Chainlink Economics 2.0 ارائه می‌شود که بر تقویت فرصت‌های کسب پاداش برای هولدرهای LINK و کمک به افزایش امنیت اقتصادی چین لینک، تمرکز دارد.

پیش از این، کاربران چین لینک برای کسب پاداش در قالب توکن‌های LINK، مجبور بودند نود‌های خود را راه‌اندازی کنند. حال، ویژگی استیکینگ می‌تواند فرصت جدیدی را برای کسب پاداش ارائه کرده و در تئوری، تقاضا برای این توکن را افزایش دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که با راه‌اندازی این ویژگی، تقاضا برای پلتفرم مادر LINK، یعنی چین لینک، به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات اوراکل نیز افزایش یابد.

این گمانه‌زنی‌ها به افزایش قیمت LINK در روزهای اخیر کمک بسیاری کرده است.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال LINK

در تاریخ ۲۹ نوامبر، چین لینک توانست خط روند افزایشی چند هفته‌ای خود را – که به دنبال ورشکستگی صرافی FTX از دست داده بود – دوباره پس بگیرد. به این ترتیب، توکن چین لینک هدف الگوی مثلث صعودی غالب خود به سمت ۴ دلار را باطل کرد.

در حال حاضر، چین لینک در محدوده الگو معامله می‌شود و به رشدی به سمت خط روند بالایی (نزدیک به ۹٫۴ دلار) چشم دوخته که نشان‌دهنده یک رشد بیش از ۲۵ درصدی تا هفته دوم دسامبر است.

نمودار کندل سه روزه قیمت چین لینک.

در همین راستا، مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر معروف بازار نیز پیش‌بینی می‌کند که قیمت LINK می‌تواند به بالای ۹ دلار برسد و حتی از آن عبور کند. همچنین، در صورت تداوم حرکت صعودی بالاتر از مقاومت ۹٫۴ دلاری، قیمت چین لینک ممکن است تا ۱۶ دلار افزایش یابد (هدف مثلث صعودی).

در مقابل، کاهش قیمت به زیر خط روند پایینی مثلث دوباره خطر بازگرداندن هدف ۴ دلاری را ایجاد می‌کند که حدوداً ۴۵ درصد پایین‌تر از سطوح فعلی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا