رمز ارز

کاردانو، آفریقا را هدف گرفت!

زمان مطالعه: دقیقه

پویش آفریقایی کاردانو به شتاب گرفتن ادامه می‌دهد. اخیرا اعلام شده که آداورس (Adaverse)، گسترش‌دهنده اکوسیستم کاردانو، در دور نخست سرمایه‌گذاری برای آفریگیلد (Afriguild)، یک انجمن صنفی بازی‌های بلاکچین در آفریقا که یک سازمان غیرمتمرکز مستقل (DAO) می‌باشد، شرکت کرده است. حضور این سازمان در حال حاضر ۹ شهر کشور نیجریه، سومین کشور بزرگ آفریقا با بیش از ۲۰۰ میلیون نفر جمعیت، را پوشش می‌دهد. آفریگیلد همچنین قصد دارد تا پایان سال جاری در چهار کشور دیگر این قاره گسترش یابد. در واقع، هدف کلی آفریگیلدو تیم کاردانو جذب ۱۰۰ میلیون کاربر آفریقایی به فضای کریپتو و وب ۳ می‌باشد.
برنامه‌های کاردانو در خصوص آفریقا واقعاً جدی است و آخرین اخبار بر صحت این ادعا افزوده است. از ایجاد طرح آداورس، که فعالیت‌های آن صرفاً با هدف حمایت از استارت‌آپ‌های کریپتو در آفریقا انجام می‌شود، تا سفرهای شخصی چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو به این قاره و ملاقات‌هایی با مسئولان بالارتبه آن‌ها، نشان‌دهنده برنامه‌های جاه‌طلبانه کاردانو برای ترویج فناوری خود در این قاره است.
اگر حضور کاردانو در آفریقا در این مقیاس به رشد خود ادامه دهد، بدون شک این شبکه بلاکچینی در قاره‌ای با ۱/۵ میلیارد نفر جایگاه قدرتمندی به دست خواهد آورد و بخش قابل‌توجهی از بازار ارزهای دیجیتال خود را تضمین و تثبیت خواهد کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا