عمومی

اوپو Reno 8 Lite احتمالاً با تراشه Snapdragon 695 و نمایشگر AMOLED معرفی خواهد شد

اوپو هفته‌ی گذشته گوشی‌های سری Reno 8 را در چین معرفی کرد. این سری سه مدل Reno 8 استاندارد و Reno 8 Pro و Reno 8 Pro Plus را شامل می‌شود؛ اما حالا شایعه شده است که این برند مدل دیگری به‌ نام Reno 8 Lite را نیز به این خانواده اضافه خواهد کرد. تاکنون، انتشار شایعات و اخبار این محصول را شاهد بوده‌ایم که برخی از مشخصات آن را فاش می‌کنند.

به‌گزارش Gizmochina و به‌نقل از افشاکننده‌ای به‌ نام Paras Guglani، گوشی Reno 8 Lite اوپو با برچسب قیمتی ۳۰۵ یورویی در اروپا فروخته خواهد شد. این افشاکننده در توییتی دیگر اشاره می‌کند گوشی مذکور درواقع همان اوپو Redno 7Z 5G خواهد بود که نامش برای بازارهای جهانی تغییر یافته است. همچنین، او تصویری تبلیغاتی از این گوشی را به‌اشتراک گذاشته است.

تصویر تبلیغاتی اوپو Reno 8 Lite

مشخصات OPPO Reno 8 Lite براساس شایعات

براساس اطلاعات فاش‌شده، Reno 8 Lite از نمایشگر ۶٫۴۳ اینچی AMOLED با وضوح Full HD پلاس (معادل ۲۴۰۰ درر ۱۰۸۰ پیکسل) و تراشه‌ی کوالکام SM6375 (Snapdragon 695) بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات موردانتظار این گوشی می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا تا یک ترابایت ازطریق کارت microSD و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات اشاره کرد. ناگفته نماند گوشی یادشده به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری ColorOS 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

  • اوپو تبلت Pad Air و هدفون Enco R را معرفی کرد
  • اوپو A57 4G با تراشه Helio G35 و پشتیبانی از شارژ سریع معرفی شد

گوشی Reno 8 Lite اوپو از دوربین پشتی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین، گفته می‌شود در بخش جلویی این دستگاه نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت سلفی و تماس‌های ویدئویی تعبیه شده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا