بازی

طرفداران Hollow Knight برای بیش از ۴۰۰ کاراکتر صداپیشگی انجام دادند

طرفداران Hollow Knight برای بیش از ۴۰۰ کاراکتر صداپیشگی انجام دادند

ماد جدیدی که طرفداران برای صداپیشگی شخصیت‌های Hollow Knight منتشر کردند، انتظار برای تجربه Silksong را کمی قابل تحمل‌تر می‌کند.

ماد Hallownest Vocalized که در سابردیت Hollow Knight به اشتراک گذاشته شده، یک پروژه ساخته شده توسط طرفداران است که صدها صدای غیر رسمی را به این عنوان موفق مترویدونیا اضافه می‌کند.

همه چیز از جمله ارواح، تبلت‌ها، باس‌ها، NPC‌ها، اجساد، آیتم‌ها، موارد ژورنال و دشمنان بازی اکنون صداگذاری شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟یک بازی مستقل درخشان دیگر
اگر ماینکرفت یک بوردگیم بود، چه شکلی می‌شد؟

طبق تریلر، ماد Hallownest Vocalized یک کار تیمی با بیش از ۱۰۰ صداپیشه بوده که استعدادهای خود را برای این پروژه به کار بردند، همراه با یک آهنگساز که موسیقی متن اوریجینال جدیدی برای بازی نوشت و تیمی از برنامه نویسان که اضافات جدید را در Hollow Knight پیاده کردند. یک زحمت بسیار چشمگیر که مطمئنا برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

دستورالعمل نحوه دانلود ماد را می‌توانید در نظرات پست ردیت مطالعه کنید، اما در اینجا اصل مطلب را می‌گوییم. اول از همه، شما باید یک نسخه از Hollow Knight در پی‌سی خود داشته باشید و در مرحله دوم، لانچر Scarab Mod برای دانلود ماد نیاز دارید.

Hollow Knight

هنگامی که هر دو مورد را انجام دادید، عبارت Hollownest Vocalized را جستجو کرده و آن را نصب کنید. ناگفته نماند که یک ماد رسمی نیست، بنابراین، مانند همیشه، باید با مسئولیت خودتان دانلود کنید.

بازیکنان می‌توانند برای جان بخشیدن دوباره‌ای به اثر موفق Team Cherry در سال ۲۰۱۷، این ماد را تجربه کنند تا زمانی که دنباله‌ی مورد انتظار آن، Hollow Knight: Silksong منتشر شود. هنوز تاریخ انتشاری برای این عنوان مرموز اعلام نشده، اما حداقل می‌دانیم (به لطف ایکس باکس) که باید قبل از ژوئن ۲۰۲۳ نوعی بیلد قابل بازی از آن منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:این بازی ذهن انسان را به زیبا‌ترین شکل به تصویر می‌کشددنباله یکی از زیباترین بازی‌های ایندی!
این بازی ذهن انسان را به زیبا‌ترین شکل به تصویر می‌کشد


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اولین تریلر از فیلم The Equalizer 3 منتشر شد [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا