موبایل

خرید گلکسی زد فولد 3 به قیمتی ارزان‌تر از گلکسی اس 22

تنها دو ماه تا رونمایی از سامسونگ گلکسی زد فولد 4 فرصت داریم اما به نظر‌ می‌رسد که سامسونگ‌ نمی‌خواهد توجه شما به این همراه هوشمند جلب شود زیرا به تازگی پیشنهاد وسوسه انگیزی را برای خرید گلکسی زد فولد 3 مطرح کرده است.
 
به گزارش lastech و به نقل از  techradar، سامسونگ به تازگی به مشتریان خود پیشنهاد کرده است که اگر بخواهند همراه هوشمندی که در رده قیمتی گلکسی زد فولد 3 باشد را با این همراه هوشمند تعویض کنند‌ می‌توانند 1100 دلار اعتبار دریافت کنند. لازم به ذکر است که پیش از این رقم استاندارد تعویض نهایتا 535 دلار بود.
 
به این ترتیب کاربران‌ می‌توانند را ارائه همراه هوشمند فعلی خود به سامسونگ و دریافت اعتباری 1100 دلاری تنها با پرداخت 699.99 دلار گلکسی زد فولد 3 که با برچسب قیمتی 1799.99 دلاری عرضه‌ می‌شود را خریداری کنند. به این ترتیب خریداران‌ می‌توانند یکی از گران‌ترین همراه‌های هوشمند جهان را با پرداخت کمتر از نیمی از قیمت آن و حتی کمتر از مبلغ مورد نیاز برای خرید گلکسی اس 22 بخرند.
 

 

 
البته گفته‌ می‌شود که دریافت این اعتبار 1100 دلاری تنها برای تعویض گلکسی زد فولد 2 با گلکسی زد فولد 3 ممکن است اما در هر صورت در حال حاضر نسخه دست دوم این همراه هوشمند در حدود 700 تا 800 دلار قیمت گذاری‌ می‌شود که سامسونگ آن را با اعتباری 1100 دلاری از کاربران‌ می‌خرد.
 
 پس در تئوری این امکان وجود دارد که متقاضیان خرید گلکسی زد فولد 3 در بازار آزاد یک دستگاه گلکسی زد فولد 2 استفاده شده را به مبلغ 700 دلار بخرند و آن را به اعضای دریافت اعتبار 1100 دلاری برای خرید گلکسی زد فولد 3 به سامسونگ بفروشند و در این صورت حدود 300 الی 400 دلار در این تجارت برای خود ذخیره کنند.
 
البته ساموسنگ برای خرید گلکسی زد فولد 2 هم پیشنهاد‌های وسوسه انگیزی راه اندازی کرده است. به این ترتیب خریداران‌ می‌توانند با ارائه گلکسی اس 21 اولترا یا آیفون 12 پرو به ترتیب اعتبارهای 1025 و 655 دلاری برای تعویض این همراه‌های هوشمند یا گلکسی زد فولد 2 دریافت کنند.
 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا