شبكه اجتماعی

جانی دپ به تیک‌تاک پیوست

جانی‌ دپ که به‌تازگی در دادگاه اعاده حیثیت علیه همسر سابقش پیروز شد، با راه‌اندازی حساب کاربری‌ خود در تیک‌تاک، حضورش در رسانه‌های اجتماعی را گسترش داد.

به گزارش lastech و به نقل از ایندیپندنت، پس از راه‌اندازی و تایید حساب کاربری این بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی در تیک‌تاک که روز دوشنبه (ششم ژوئن) انجام شد، بیش از ۸۰۰ هزار دنبال‌کننده به صفحه او پیوستند. آن‌طور که ان‌بی‌سی اعلام کرده، این ستاره فیلم «دزدان دریایی کاراییب» تاکنون در حساب کاربری خود در تیک‌تاک ویدیویی بارگذاری نکرده است.

او پیش‌تر از حساب‌های رسمی خود در اینستاگرام و فیس‌بوک برای شرح روند و نتایج دادگاه خود با امبر هرد استفاده کرده بود. براساس حکمی که دادگاه هفته گذشته صادر کرد، جانی‌ دپ در دادگاه اعاده حیثیت علیه همسر سابقش برنده شد و به دنبال آن، امبر هرد به پرداخت ۱۵ میلیون دلار به عنوان خسارت به جانی دپ ملزم شد. در مقابل، جانی دپ نیز طبق حکم دادگاه، باید دو میلیون دلار به امبر هرد بپردازد.

چند روز قبل، پس از اعلام پیروزی این بازیگر در دادگاه جنجالی‌اش با امبر هرد، او در کنسرت جف بک، روی صحنه رفت و با نواختن گیتار، حاضران را غافلگیر کرد.

پس از اعلام پیروزی دپ در دادگاه، کارشناسان عنوان کردند که او برای بازگشت به گیشه و حضور در نقش‌های سینمایی محبوب باید کمی صبر کند. هم‌زمان با اعلام نتیجه دادگاه، کارزاری آنلاین هم برای درخواست کنار گذاشتن امبر هرد از قسمت دوم فیلم سینمایی «آکوا من» به راه‌ افتاد که گفته می‌شود تاکنون حدود ۴.۵ میلیون نفر آن را امضا کردند.
 

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا