رمز ارز

ریپل روی نوار صعود! آیا افزایش قیمت XRP ادامه‌دار است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که به دنبال صعود قیمت بیت کوین به بالای ۳۰ هزار دلار، که بالاترین سطح آن از ژوئن سال ۲۰۲۲ است، قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) هم شاهد جهش ۳٫۸ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
در زمان نگارش این خبر و بر اساس داده‌های وبسایت CoinMarketCap، ریپل در محدوده قیمتی ۰٫۵۲۴ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با یک هفته گذشته، نزدیک به ۵ درصد رشد دارد.
ریپل روی نوار صعود! آیا افزایش قیمت XRP ادامه‌دار است؟به گزارش رمزارز نیوز، احساسات مثبت پیرامون XRP را تنها می‌توان به ارتباط آن با بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، یعنی بیت کوین، نسبت داد. در واقع، احساسات مثبتی که به دلیل رشد قیمت بیت کوین در بازار به وجود آمده، باعث افزایش انرژی همه فعالان بازار شده و خرید اکثر آلت کوین‌ها را به اوج جدیدی رسانده است.
در حال حاضر، ارز دیجیتال ریپل به دنبال تشکیل یک حمایت قاطع در سطح قیمتی ۰٫۵ دلار است. در این میان، یکی از سطوحی که احتمال صعود به آن وجود دارد و باید آن را به دقت زیر نظر گرفت، مقاومت ۰٫۵۸ دلاری است که اوج قیمت ماهانه قبلی این رمزارز محسوب می‌شود.
اگرچه خریداران XRP نسبت به آینده این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند، اما عدم اطمینان فزاینده پیرامون شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده علیه شرکت ریپل و مدیران آن، یک مشکل بزرگ برای سرمایه‌گذارانی است که در حال حاضر تمام تلاش خود را برای این ارز دیجیتال انجام می‌دهند.
در نهایت می‌توان گفت، اگرچه هر آلت کوینی ممکن است در کوتاه‌مدت تحت تأثیر شرایط فعلی بازار قرار بگیرد، اما XRP دارای فاندامنتال‌های اساسی و لازم برای تجربه یک رشد بلندمدت است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا