عمومی

گلکسی واچ 4 پس از نصب Google Assistant با مشکلاتی مانند تخلیه باتری مواجه شده است

گلکسی واچ ۴ پس از ماه‌ها تأخیر بالاخره هفته‌ی گذشته به دستیار گوگل مجهز شد؛ اما به‌نظر می‌رسد با مشکلاتی همراه است. به‌گزارش سم‌موبایل، ابتدا کاربران نمی‌توانستند دستیار گوگل را روی ساعت هوشمند خود نصب و فعال کنند. اکنون که این کار را انجام داده‌اند، با مشکلات پایداری زیادی رو‌به‌رو هستند.

چندین کاربر پس از نصب Google Assistant نارضایتی خود را مشکلات تخلیه باتری در گلکسی واچ ۴ اعلام کردند. کاربران همچنین ادعا کردند که تشخیص کلمه کلیدی «OK, Google» تقریباً بسیار خوب است. افزون‌براین، برخی از کاربران ادعا کردند که گلکسی واچ ۴ با گوشی ارتباط برقرار نمی‌کند و تلاش‌ها برای جفت‌سازی مجدد آن‌ها ناموفق بوده است؛ زیرا هیچ یک از دستگاه‌ها قادر به شناسایی دیگری نیست.

برخی از کاربران تنها پس از ریست فکتوری توانستند گلکسی واچ ۴ خود را با گوشی هوشمند خود جفت کنند و بدین‌ترتیب اطلاعات ساعت هوشمند خود را از دست دادند. طبیعی است که افراد در صورت از دست‌ دادن اطلاعات مربوط به سلامت خود که در ساعت هوشمند ذخیره شده‌اند، عصبانی شوند. راه اندازی مجدد ساعت هوشمند، نصب و پیکربندی همه‌ی برنامه‌ها و فعال‌سازی Samsung Pay پروسه‌ای زمان‌بر است.

اگرچه Google Assistant جدید در Wear OS 3 نتایجی را با شکل کلی بهتر ارائه می‌هد، کاربران ادعا می‌کنند که Google Assistant در گلکسی واچ ۴ آن‌ها سریع‌تر از ساعت‌های هوشمند Wear OS 2 قدیمی‌تر نیست. امیدواریم گوگل و سامسونگ بتوانند این مشکلات را ظرف چند روز آینده ازطریق به‌روز‌رسانی نرم‌افزاری جدید حل کنند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا