عمومی

تبلت Realme Pad X 5G با تراشه Snapdragon 870 به‌زودی معرفی خواهد شد

ریلمی Pad X 5G در ۲۶ مه (پنجم خرداد ۱۴۰۱) در چین معرفی خواهد شد و به‌همین دلیل ریلمی کمپین‌ بازاریابی خود را برای این تبلت آغاز کرده است. این شرکت اکنون تصاویری از این تبلت و قلم آن که ریلمی پن نام دارد به‌اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که NotebookCheck اشاره کرده، جزئیات تبلت بعدی ریلمی که قبلاً آن را با نام Realme Pad 5G می‌شناختیم، در هفته‌ی گذشته به‌طور پیوسته فاش شده؛ این شرکت درحال گسترش کمپین بازاریابی خود است و اکنون تصاویر بیشتری از طراحی این دستگاه منتشر کرده است.

Realme Pad X از نظر طراحی دقیقاً شبیه تبلت‌های استاندارد دیگر بازار است. این دستگاه از یک دوربین پشتی بهره می‌برد که در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالای آن قرار گرفته و لبه‌هایی مسطح شبیه آیفون دارد. با توجه به تصاویر جدید منتشرشده به‌نظر می‌رسد این تبلت در رنگ‌ خاکستری، آبی و لیمویی به بازار عرضه خواهد شد.

  • سری اوپو Reno8 در سه‌ مدل با طراحی شبیه Find X5 رسماً معرفی خواهند شد
  • تبلت اوپو Pad Air احتمالاً با نمایشگر ۱۰٫۳ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در چین معرفی خواهد شد

ریلمی Pad X 5G از قلم نیز پشتیبانی خواهد کرد و ظاهراً ریلمی قلمی کاملاً شبیه به مداد‌های معمولی را به‌همراه این دستگاه ارائه خواهد کرد. این تبلت جدید در ۲۶ مه برای بازار چین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول به تراشه‌ی Snapdragon 870 مجهز شود. ظاهراً این تبلت نسخه‌ای ارزان‌تر از اوپو پد است؛ دستگاهی که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا