عمومی

قبضینو: سامانه مشاهده و پرداخت آنی خلافی خودرو

اما مسئله اساسی این نیست؛ در واقع مشکل از جایی شروع می‌شود که شما چندین بار تخلفات رانندگی را تکرار می‌کنید و مبلغ این جریمه‌ هر بار بیشتر می‌شود. آیا می‌دانستید برخی از جرائم در صورت پرداخت نشدن، دو برابر می‌شوند؟ آیا می‌دانستید بدون نیاز به مراجعه حضوری و تلفنی نیز می‌توانید جرائم رانندگی خودروتان را به صورت آنی پرداخت کنید؟ همراه ما باشید تا به پاسخ سوالات خود برسید.

خلافی خودرو چیست؟

بدون شک، رانندگی بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی راحت‌تر و گاهی لذت بخش تر است. اما همین بی‌توجهی به قوانین می‌تواند جان شما و عزیزان‌تان را به خطر بیندازد. پلیس راهنمایی و رانندگی به‌همین‌دلیل، و برای افزایش امنیت شما و دیگر هموطنان قوانینی را وضع کرده است که تمامی رانندگان موظف به رعایت آن‌ها هستند.

خلافی خودرو به تمام تخلفاتی گفته می‌شود که شما به‌عنوان راننده وسیله نقلیه خود و با نقض قوانین انجام می‌دهید.

جرائم رانندگی انواع مختلفی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به جریمه دوربین، جریمه الصاقی و جریمه دوبرگی اشاره کنیم.

مشاهده و پرداخت خلافی خودرو به صورت آنلاین

مهلت پرداخت جریمه رانندگی برای برخی از جرائم با محدودیت مهلت پرداخت 60 روزه همراه بوده است. پس از گذشت این زمان، جرائم شما دو برابر می‌شوند و باید علاوه بر مبلغ اصلی جریمه، جریمه تأخیر را نیز پرداخت کنید. برای اینکه بتوانید تخلفات رانندگی را ازطریق شرکت یا سازمان معتبر و قابل اعتماد پرداخت کنید؛ باید به ویژگی‌های مهمی توجه کنید. این قابلیت‌ها و ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • پیگیری مشکلات ازطریق تیم پشتیبانی در ساعات مختلف شبانه‌روز
  • امکان پرداخت و تسویه آنی خلافی خودرو
  • قابلیت مشاهده جزئیات خلافی
  • به‌روز بودن اطلاعات سیستم و مطابقت کامل با پلیس راهور

قبضینو

چگونه خلافی خودرو را پرداخت کنیم؟

روش‌های زیادی برای استعلام و پرداخت جریمه‌های رانندگی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این روش‌ها عبارت‌اند از:

استعلام خلافی ازطریق سایت پلیس راهور 120

یکی از روش‌های پرداخت خلافی خودرو مراجعه به سایت پلیس راهور است. برای استفاده از این سامانه نیاز به رمز عبور سخا و بارکد خودرو دارید. البته تمام پرداختی‌های راهور به صورت آنی تسویه نمی‌شوند و ممکن است حداقل تا ۷۲ ساعت زمان ببرد.

پلیس + ۱۰، راهکار پلیس برای خدمت‌رسانی بهتر

چند وقتی است که روش‌های آنلاین جایگزین روش‌های حضوری شده‌اند. یعنی این بار می‌توانید در خانه بمانید و بدون دردسر قبوض خود را پرداخت کنید. سپس با خیالی آسوده به انجام دیگر کارهای خود بپردازید.

دریافت خلافی خودرو ازطریق کد USSD

با شماره‌گیری کد *110# نیز می‌توانید جرایم خودرو خود را با داشتن کد VIN پرداخت کنید.

مشاهده خلافی ماشین ازطریق ارسال پیامک

شما هم به‌دنبال یک روش ساده و غیر آنلاین برای مشاهده مبلغ خلافی می‌گردید؟ می‌توانید با داشتن کد 17 رقمی VIN و ارسال آن به سامانه پیامکی 1101202020 از میزان تخلفات خودرو خود مطلع شوید.

اپلیکیشن‌های موبایلی راهی آسان برای مشاهده جریمه

یکی از ساده‌ترین روش‌های مشاهده و پرداخت جریمه استفاده از این برنامه‌های موبایلی است. اما آیا تمام برنامه‌های موبایلی قابل اعتماد هستند؟ کدام یک بدهی خودرو را به صورت آنی تسویه می‌کنند؟ کدام یک بیشتر مورد پسند کاربران است؟

در بین روش‌های بالا استعلام جریمه ازطریق نرم‌افزار‌های موبایلی طرفداران زیادی داشته است. در حال حاضر سازمان‌ها و شرکت‌های متعددی هستند که سرویس پرداخت جرائم را ارائه می‌دهند. شاید این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد که باید جرائم وسیله نقلیه خود را ازطریق کدام اپلیکیشن پرداخت کنید؟ آیا اعتماد به تمام شرکت‌ها کار درستی است؟ اگر جرائم رانندگی را پرداخت کنیم اما بعد از آن مبلغ جرائم رانندگی تسویه نشده باشد و در سامانه باقی مانده باشد، باید چه کاری انجام دهیم؟

یکی از سامانه­های معتبری که خدمات خودرو را ارائه می‌دهد، قبضینو است. این سامانه در طی این سال‌ها توانسته توجه مخاطبان زیادی در زمینه استعلام و پرداخت قبوض، جرائم رانندگی، عوارض و انواع پرداخت‌های دوره‌ای به خود جلب کند.

کدام ویژگی‌ها قبضینو را از سایر سامانه‌ها متمایز می‌کند؟

از مهم‌ترین ویژگی‌های قبضینو در مقایسه با دیگر سامانه­ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

امکان استفاده از قبضینو در پلتفرم‌های مختلف

فرقی ندارد تلفن همراه‌تان آیفون است یا اندروید! قصد دارید قبض جریمه را از کامپیوتر مشاهده کنید یا موبایل؛ شما در هر صورت می‌توانید قبوض و جرائم خود را پرداخت کنید. علاوه بر این می‌توانید برای همیشه به سوابق پرداخت یا استعلام خود دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته برای رفع مشکلات پرداخت و سوالات شما

در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

پرداخت اقساطی یا تجمیعی خلافی خودرو

می‌خواهید تمام جرائم خود را با یک رمز پویا پرداخت کنید؟ یا در حال حاضر امکان پرداخت تمام جریمه­ها را ندارید؟ پس مبلغ جرائم دلخواه خود را در سامانه قبضینو انتخاب و پرداخت کنید.

از دیگر ویژگی‌های این سامانه می‌توانیم به مواد زیر اشاره کنیم.

  • مشاهده سوابق کلیه استعلام‌های خلافی بدون پرداخت هزینه
  • مشاهده ریز جرائم ثبت شده
  • مدیریت دستگاه‌های فعال و غیرفعال کردن آن‌ها
  • ثبت سوابق پرداخت‌های شما و امکان پیگیری آن‌ها در تمام پلتفرم‌ها
  • استعلام خلافی خودرو با کد ملی و یک رمز پویا
  • پرداخت مجموع خلافی با پلاک و بدون نیاز به اطلاعات مالک خودرو

قبضینو

پرداخت بدون دردسر خلافی خودرو با قبضینو

قبضینو (https://ghabzino.com) یکی از برنامه‌های موبایلی است که با استفاده از آن می‌توانید جریمه خود را با جزئیات کامل در آن مشاهده کنید. در لحظه، بدون نیاز به لحظه‌ای تردید و به صورت آنی جرائم را تسویه کنید. البته برای پرداخت خلافی خودرو با کد ملی نیازی نیست حتماً به اطلاعات مالک خودرو دسترسی داشته باشید. بلکه می‌توانید از سرویس استعلام مجموع خلافی با پلاک و بدون نمایش جزئیات استفاده کنید.

پرداخت عوارض آزادراهی با قبضینو

بدون توقف از آزادراه‌ها عبور کنید و در قبضینو عوارض آزادراهی خودرو خود را تنها با داشتن شماره پلاک پرداخت کنید و از امکان تسویه آنی لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که باید عوارض آزادراهی خود را ظرف مدت یک هفته از صدور آن پرداخت کنید تا با جریمه دیرکرد رو‌به‌رو نشوید. حالا وقت آن رسیده است که پرداختی راحت و سریع را تجربه کنید و در کنار سرویس خلافی قبضینو از خدمات پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت عوارض سالیانه خودرو، استعلام نمره منفی و پرداخت قبوض قبضینو (https://ghabzino.com) نیز استفاده کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا