بازی

بهترین بازی های ویدئویی جنگی برای یادگیری زبان انگلیسی (جهانو نجات بده و زبان یاد بگیر!)

بهترین بازی های ویدئویی جنگی برای یادگیری زبان انگلیسی (جهانو نجات بده و زبان یاد بگیر!)

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گیمرها؛ یک خبر خوب داریم، اگر تنظیمات زبان خود را به انگلیسی تبدیل کنید، بازی‌های ویدیوئی شما را وادار می‌کند که تمام مهارت‌های انگلیسی خود را در زمینه‌های مختلف تمرین کنید. بنابراین به دلیل این امتیاز مثبت، در ادامه به معرفی چند بازی ویدئویی جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه اشاره خواهیم کرد.

چرا از بازی‌های ویدئویی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کنند؟

1.ایجاد تعامل بیشتر

بر خلاف ویدئو‌ها و آهنگ‌ها، به دلیل مشارکت شما در طول بازی، فرصت یادگیری برای‌تان فراهم می‌شود. این مشارکت فعال در بازی به شما کمک می‌کند تا توجه عمیق‌تری به مطالب داشته و آن را بهتر درک کنید.

2.تقلید از زندگی واقعی

تقریباً‌ هر بازی، نسخه شبیه‌سازی شده یک داستان واقعی است. به عبارت دیگر هر بازی سعی می‌کند واقعیت را تقلید کند یا به شما این احساس را دهد که آنچه در بازی اتفاق می‌افتد، واقعاً‌ در زندگی شما پیش آمده است.

3. داشتن حق انتخاب

عنصر انتخاب یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر بازی است. در بازی همیشه می‌توانید به عقب برگشته و آن را جور متفاوتی انجام داده تا واکنش‌های متفاوتی دریافت کنید که می‌تواند روش مناسبی برای یادگیری واژگان زبان انگلیسی باشد.

یادگیری زبان انگلیسی توسط 6 بازی‌ ویدئویی جذاب

1. بیست و یک روز یا 21 Days

بازی بیست و یک روز با ژانر نقش‌آفرینی راجع به بحران یک پناهجو سوری است. در این بازی شما به عنوان یک پناهنده سوری بازی می‌کنید که سعی دارد در سرزمین دیگری زنده بماند.

این بازی کوتاه می‌تواند به عنوان بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل، تمرین مناسبی باشد. بازی صرفاً مبتنی بر متن است، به این معنی که فقط می‌توان از آن برای بهبود مهارت‌های خواندن خود استفاده کرد. زبان این بازی کاملاً غیر رسمی بوده و از آنجایی که شما به عنوان یک سوری بازی می‌کنید، عبارات عربی نیز در آن به کار گرفته شده است. ساختار جملات در بازی بسیار ساده است و فهم دیالوگها به دلیل واقع‌گرایانه بودن، برای مبتدیان بسیار مفید است.

2. افسانه یا Fable

بازی افسانه یک بازی با سطح متوسط و در ژانر نقش‌آفرینی و فانتزی است. این بازی همانند سایر باز‌ی‌های نقش‌آفرینی امروزی، دارای یک عنصر قوی از انتخاب و اخلاق است. شما در نقش پسری بازی می‌کنید که تمام دهکده‌اش در حمله راهزنان به آتش کشیده شده است. پس از فرار پسر به انجمن صنفی جنگجویان، او آموزش می‌بیند تا تبدیل به یک قهرمان شود که وظیفه دارد شرورهای منطقه را شکست دهد. در طول بازی شما می‌توانید انتخاب کنید که آیا کارهای خوب انجام دهید یا به اطرافیان خود کمک کنید. براساس انتخاب‌های شما، شهرت و شخصیت‌تان از دوران کودکی ساخته می‌شود. این بازی برای یادگیری زبان انگلیسی بریتانیایی پیشنهاد مناسبی است.

3. تمدن 4، 5 یا 6 یا Civilization 4, 5 or 6

بازی تمدن با سطح متوسط و با ژانر استراتژیک، بیشتر به درد زبان‌آموزانی می‌خورد که می‌خواهند بخش ریدینگ خود را تقویت کرده و یادگیری آنلاین زبان انگلیسی را تجربه کنند.

 در هر بازی “Cvilization” شما فرمانروای تمدنی هستید که باید با دیگران در جهان رقابت کند. در این بازی، شما از عصر حجر شروع می‌کنید و سپس از نظر فنی و علمی به دوران کنونی می‌رسید. شما باید شهر خود را از هر گزندی حفظ کنید. با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کرده و به فکر ایجاد یک ارتش باشید. از رقبای خود جاسوسی کنید و قبل از دیگران یک سفینه فضایی بسازید. در این بازی، هر زمان که یک فناوری جدید را کشف می‌کنید، صفحه‌ای با اطلاعات زیاد در مورد آن فناوری، تاریخچه و نحوه استفاده از آن ظاهر می‌شود. همچنین می‌توانید بناهای معروف مانند استون هنج یا تاج محل بسازید و پیشینه تاریخی آن‌ها را نیز دریافت کنید.

4. Fallout 3

این بازی در سطح متوسط تا پیشرفته با ژانر نقش‌آفرینی و آخرالزمانی است. شما در این بازی، نقش شخصیتی را بازی می‌کنید که در سراسر واشنگتن دی سی به دنبال پدر خود سفر می‌کند. در کنار تیراندازی به جهش‌یافته‌ها، ساختن سلاح و خرید چیزهای جدید، می‌توانید با مجموعه‌ای از شخصیت‌ها که شیوه‌ای متمایز برای صحبت کردن دارند، تعامل کنید.

 “Fallout 3” به داشتن واقعی‌ترین دیالوگ‌ها مشهور است. این بازی، یک ابزار شگفت‌انگیز برای عادت کردن به مکالمات انگلیسی برای زبان‌آموزان است. این بازی برای تقویت مهارت‌های گوش کردن و خواندن بسیار عالی است، زیرا همه دیالوگ‌ها به همراه صدا به صورت متن روی صفحه ظاهر می‌شوند که برای انتخاب بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان می‌توان از آن استفاده کرد.

5. BioShock

 این بازی با ژانر اکشن، علمی و تخیلی در سطح متوسط تا پیشرفته قرار دارد. پس از سقوط هواپیما به طرز وحشتناکی، خود را در شهری زیر آب به نام Rapture پیدا می‌کنید. آنجا همه مرده‌اند. شما باید با ربات‌های ترسناک مبارزه کنید، دختران کوچک را نجات داده و تاریخ مکانی را که به عنوان یک مدینه فاضله طراحی شده است، کشف کنید.

درست مانند بازی Fallout، شما باید یک داستان را دنبال کنید و انتخاب‌های اخلاقی مختلفی داشته باشید که توانایی‌های شما را در بازی مشخص می‌کند. شما می‌توانید صحبت‌های مردم را بشنوید و همچنین با برخی از شخصیت‌ها صحبت کنید. اکثر مردم در این بازی با لهجه انگلیسی صحبت می‌کنند. این بازی برای تقویت مهارت گوش دادن، تمرین مناسبی است.

6. ساعت آتش یا همان Firewatch

این بازی در سطح پیشرفته و با ژانر ماجراجویی و رازآلود است. شما در نقش مردی به نام هنری بازی می‌کنید که در وسط جنگل وایومینگ (در ایالات متحده) به دنبال آتش‌سوزی است. در طول بازی، سرپرست شما، دلیله، از طریق رادیو با شما صحبت می‌کند. همانطور که داستان پیش می‌رود، شما دو نفر به هم نزدیک شده و رازهای تاریکی را در مورد یکدیگر و همچنین در مورد جنگل کشف می‌کنید.

این بازی برنده جایزه بفتا شد که قابلیت تبدیل شدن به فیلم را نیز دارد. در واقع، فیلمنامه و صداپیشگی توسط افرادی انجام می‌شود که معمولاً با سریال‌های تلویزیونی بسیار محبوبی مانند «Mad Men» و «The Walking Dead» کار می‌کنند.

از آنجایی که بازی تماماً در مورد مکالمات بین دو نفر بوده، بدیهی است که برای تقویت مهارت لیسنینگ زبان انگلیسی ایده‌آل است.

نکته‌ بسیار مهم هنگام انجام بازی‌های ویدئویی

قبل از انتخاب هر بازی، بهتر است ویدئو آن را به صورت آنلاین تماشا کنید تا بدانید این بازی چه تاثیری بر یادگیری زبان انگلیسی شما دارد و بیشتر روی چه مهارتی از زبان تمرکز می‌کند. همچنین اگر در جستجو یادگیری زبان انگلیسی از صفر هستید، بازی‌ها به تنهایی کمک کننده نیستند. اصول یادگیری زبان از بیس نیاز به آموزش دارد که می‌توانید این آموزش را در کلاس‌های معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین جستجو کنید. شما با کمک معلم خصوصی آنلاین، به صورت اصولی زبان را یاد می‌گیرید و با کمک روش‌های تقویتی نظیر انجام بازی‌های ویدئویی، سطح خود را تقویت می‌کنید.

برای درخواست معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین همین الان کلیک کن!

برای درخواست برترین اساتید زبان انگلیسی می‌توانید وارد سایت استادبانک شوید. اساتید زبان استادبانک به دلیل مهارت‌شان در تدریس می‌توانند گزینه مناسبی برای یادگیری صفر تا صد زبان شما باشند. حتی اگر محدودیت تایم دارید یا قصد مهاجرت، می‌توانید برای دستیابی به هدف خود از استادبانک کمک بگیرید. تنها کافیست روی لینک بالا کلیک کنید یا با شماره 02191005343 جهت درخواست معلم خصوصی تماس بگیرید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا