رمز ارز

خروج ۷۰ هزار بیت کوین از صرافی‌ها نشانه چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، بیت کوین (BTC) اخیراً شاهد خروج گسترده‌ای از صرافی‌ها بوده است.
به گزارش پلتفرم تحلیلی IntoTheBlock، روز چهارشنبه ۲۶ اکتبر، بیش از ۷۰ هزار بیت کوین به ارزش ۱٫۵ میلیارد دلار از صرافی‌ها خارج شده که بالاترین جریان خروجی این ارز دیجیتال از صرافی‌ها در ۶ ماه گذشته است. طبق گزارش‌ها، خروج این حجم از بیت کوین از صرافی‌ها با دوره‌ای که قیمت این ارز دیجیتال به بالای ۲۰،۵۰۰ دلار رسید، همزمان بوده است.
لازم به ذکر است که بیت کوین از اواسط ماه سپتامبر با وجود بازار نزولی غالب، شاهد خروج دوره‌ای از صرافی‌ها بوده است. برای مثال، در اواخر ماه سپتامبر، نهنگ‌ها بیش از ۸۵۰ میلیون دلار بیت کوین را از صرافی‌ها خارج کردند.
در همین حال، داده‌های منتشرشده توسط شرکت تحلیلی CryptoQuant نیز معیارهای امیدوارکننده‌ای را در ارتباط با ذخایر بیت کوین در صرافی‌ها نشان می‌دهد. به گزارش این شرکت، ذخایر بیت کوین در صرافی‌ها از اواخر ماه سپتامبر نزولی بوده و به رقم فعلی ۲٫۱ میلیون کاهش یافته که کمترین میزان ثبت‌شده در سال جاری است.
علاوه بر این، شاخص پریمیوم صرافی کوین بیس نیز کمی بهبود یافته و داده‌ها نشان‌دهنده افزایش فشار خرید از سوی سرمایه‌گذاران آمریکایی هستند. همچنین، احساسات بازار نیز بهبود ملایمی را شاهد بوده و مقادیر فاندینگ ریت، نشان‌دهنده تسلط خریداران است.
در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده ۲۰،۷۰۰ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۴۵ درصد و در مقایسه با یک هفته اخیر، ۸ درصد رشد دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا