بازی

کریستال داینامیکس و ایدوس مونترال ۵ بازی بودجه کلان تا سال ۲۰۲۸ عرضه می‌کنند

کریستال داینامیکس و ایدوس مونترال ۵ بازی بودجه کلان تا سال ۲۰۲۸ عرضه می‌کنند

انتظار می‌رود که دو استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) و ایدوس مونترال (Eidos Montreal) پنج بازی بودجه کلان Triple-A را تا ۳۱ مارس ۲۰۲۸ منتشر کنند.

لارس وینگفورس، مدیرعامل شرکت Embracer، در طی جلسه درآمد سه ماهه در روز پنج‌شنبه، اطلاعات جدیدی در مورد پروژه‌های Triple-A گروه ارائه کرد.

او در توصیف بازی‌های Triple-A گفت این‌ها عناوینی هستند که بیش از ۱۰۰ توسعه‌دهنده تمام وقت در اوج پروسه ساخت روی آن‌ها کار می‌کنند. همچنین بودجه بازاریابی قابل توجهی دارند و انتظار می‌رود حداقل دو میلیون نسخه بفروشند.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟

یکی از پروژه‌هایی که به نظر می‌رسد شروط را برآورده می‌کند، Perfect Dark است، یک پروژه مشترک بین استودیوی The Initiative و کریستال داینامیکس که توسط مایکروسافت تامین مالی می‌شود. یکی دیگر از این بازی‌ها، قسمت جدید سری Tomb Raider است که توسط Crystal Dynamics منتشر خواهد شد.

اخیراً ادعا شد که یک بازی جدید Deus Ex در مراحل اولیه توسعه در Eidos Montreal قرار دارد و این استودیو در حال کار روی یک آی‌پی جدید و همچنین همکاری با مایکروسافت در بازی‌های ایکس باکس از جمله Fable است.

در آبان ماه، فیل راجرز، مدیر عامل کریستال داینامیکس و ایدوس، گفت که آن‌ها به نظرسنجی مطرح شده برای سنجش علاقه به احیای بالقوه سری Legacy of Kain، بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کردند.

کریستال داینامیکس

انتشار پنج بازی بودجه کلان طی پنج سال آینده نسبت به سه بازی منتشر شده توسط این دو استودیو طی پنج سال گذشته، افزایش قابل توجهی خواهد داشت. آنها Shadow of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۸، Marvel’s Avengers در سال ۲۰۲۰ و Marvel’s Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۲۱ بودند.

علاوه بر پنج بازی دو استودیو، هشت عنوان از Gearbox Entertainment، یازده عنوان از Saber Interactive، شش عنوان از Plaion و یک عنوان از THQ Nordic عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که چهار مورد در طول سال مالی بعدی Embracer که در مارس ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد منتشر شود و پس از آن هر سال ۷ تا ۸ بازی منتشر شود. از این تعداد ۱۷ بازی در مرحله تولید کامل، ۹ عنوان در مرحله پیش تولید و پنج اثر در مرحله مفهومی قرار دارند.

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

سرنوشت اولیه کریتوس در بازی God of War Ragnarök متفاوت بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا