بازی

سازنده Redfall به دنبال حذف اتصال دائم اینترنت برای بخش تک‌ نفره بازی است

سازنده Redfall به دنبال حذف اتصال دائم اینترنت برای بخش تک‌ نفره بازی است

به تازگی پیش‌نمایش‌های مختلفی از بازی Redfall ساخته استودیو Arkane در دسترس قرار گرفته که گیم‌پلی جدیدی را به نمایش می‌گذارد. Eurogamer همچنین با کارگردان بازی، هاروی اسمیت، صحبت کرد و او تایید کرده که تیم ساخت فعالانه به دنبال آن است تا نیاز به اتصال دائم اینترنت را برای بخش تک نفره حذف کند.

وقتی در مورد کسانی که می‌خواهند در دنیایی که اکثر دستگاه‌ها به صورت آنلاین متصل هستند، آفلاین بازی کنند، از اسمیت پرسیده شد، چنین پاسخی داد:

دو راه وجود دارد که توسعه‌دهندگان می‌توانند به آن واکنش نشان دهند: «اوه، خدای من، شما همیشه آنلاین هستید. اگر وارد استیم خود شوید و آنلاین نباشد، عصبانی می‌شوید. اگر در ایکس باکس لاگین کنید و نتوانید آخرین پچ را دریافت کنید یا ببینید دوستانتان چه می‌کنند، عصبانی می‌شوید. شما می‌خواهید همیشه آنلاین باشید!» اما این پاسخ، به نظر من، فاقد همدلی است.

بعضی افراد در مکان‌هایی زندگی می‌کنند که قطعی وجود دارد، یا پهنای باندشان ضعیف است، یا با اعضای خانواده‌شان رقابت می‌کنند، زیرا مادرشان فیلم استریم می‌کند یا برادرشان روی یک دستگاه دیگر مشغول بازی است. بنابراین فکر می‌کنم این یک انتقاد به‌جا است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

البته، اسمیت چیزی را وعده نمی‌دهد. او در ادامه گفت:

این موضوع را با همدلی زیادی می‌پذیریم. [به انتقادات] گوش می‌دهیم. کار برای رسیدگی به این موضوع در آینده را آغاز کرده‌ایم. باید برخی اقدامات را انجام دهیم، مانند رمزگذاری فایل‌های ذخیره شما و انجام یکسری کار با رابط کارربی برای پشتیبانی از آن. بنابراین در حال بررسی آن هستیم – قرار نیست چیزی را قول بدهم – اما فعالانه به دنبال رفع آن در آینده هستیم.

Redfall

احتمالاً این قابلیت در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود و همچنان باید هنگام بازی انفرادی به صورت آنلاین متصل باشید. در مورد اینکه چرا چنین چیزی وجود دارد، Arkane گفت از داده‌های جمع‌آوری‌شده از بازیکنان آنلاین برای اصلاح برخی چیزها در بازی استفاده می‌کند.

این موضوع به ما اجازه می‌دهد تا برخی از موارد دسترسی‌پذیری را انجام دهیم. به ما امکان تله‌متری را می‌دهد، مثلاً اگر همه از نردبان‌ها سقوط کنند و بمیرند، پدیدار می‌شود. بنابراین می‌توانیم برویم کد نردبان را تغییر دهیم. دلایلی وجود دارد که تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم که موذیانه نیستند.

Redfall در تاریخ ۲ می (۱۲ اردیبهشت) برای Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود. همچنین در روز عرضه در سرویس گیم پس با قابلیت چندنفره کراس-پلتفرم در همه سیستم‌ها و فروشگاه‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

ناگفته نماند در خبر دیگری نیز اعلام شد این عنوان ابتدا برای پلی استیشن ۵ نیز در دست ساخت بوده، اما زمانی که بتسدا توسط مایکروسافت خریداری شد، کنسل شد.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا