رمز ارز

بیت کوین، همچنان پشت درهای بسته بورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، پیشنهاد مربوط به تغییر قانون پذیرش صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین را رد کرد.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده همچنان درخواست‌ها برای راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین را رد می‌کند. در جدیدترین تصمیم خود، این کمیسیون تغییر قانون پیشنهادی برای پذیرش و معامله سهام‌ صندوق One River Carbon Neutral Bitcoin Trust را رد کرده است.
در 27 می این کمیسیون اطلاعیه‌ای را صادر کرد که در آن تغییر قانون پیشنهادی در پذیرش و معامله سهام One River Carbon Neutral Bitcoin Trust تحت قانون NYSE Arca 8.201-E رد شد.
در اطلاعیه توضیح داده شده است که دلیل اصلی رد این صندوق، این بوده است که نتوانسته انتظارات را تحت قوانین مبادله و قوانین عملکرد کمیسیون برآورده کند.
به طور دقیق‌تر، یکی از ناظران این بخش صریحا بیان کرد که قوانین بورس و اوراق بهادار ملی، برای جلوگیری از اعمال و اقدامات متقلبانه و فریبکارانه و حفاظت از سرمایه گذاران و منافع عمومی طراحی شده‌اند. این کمیسیون مطرح کرد که به همین دلیل است که سایر ETFهای اسپات بیت کوین را هم رد می‌کند.
با این حال و همان‌طور که انتظار می‌رفت، این تصمیم کمیسیون SEC، دیگر شرکت‌های بزرگ را از ثبت درخواست برای ETF اسپات بیت کوین منصرف نکرده است. اخیراً گزارش شد که شرکت آرک اینوست (ARK Invest)، متعلق به کتی وود، درخواستی را برای راه‌اندازی یک ETF اسپات بیت کوین ثبت کرده است.

رمزارز نیوز در اینستاگرام

آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.
مشاهده
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا