بازی

فصل دوم انیمیشن Star Wars: Visions سال آینده پخش می‌شود

فصل دوم انیمیشن Star Wars: Visions سال آینده پخش می‌شود

یکی از منحصربه‌فردترین پروژه‌هایی که در سال‌های اخیر از سری جنگ ستارگان ساخته شده، سریال انیمیشنی Star Wars: Visions بود که شاهد مشارکت برخی از مشهورترین استودیوهای انیمه در جهان بودیم که داستان‌های کاملا جدیدی را برای این فرانچایز خلق کردند.

بسیاری از طرفداران داستان‌ها و تفاسیر جدید این انیمه از دنیای جنگ ستارگان را دوست داشتند و اکنون اعلام شده که که فصل دوم آن در بهار سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟نقطه مشترک پاندا قرمز خشمگین و دایناسور سبز مهربان
انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟

اعلام فصل دوم این مجموعه در پنل “A Look Back at Star Wars: Visions” در جریان جشن سری جنگ ستارگان، با ارسال توییتی از اکانت رسمی استار وارز در توییتر انجام شد. تصویری از لوگوی آشنای سریال که به جای رنگ آبی فصل اول، اکنون قرمز رنگ شده است.

در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد داستان‌هایی که در این فصل نمایش داده می‌شوند، مشخص نیست. اگرچه این سریال معمولا پای خود را فراتر از مرزها می‌گذارد و از سبک‌های انیمیشن‌سازی در سراسر جهان استفاده می‌کند. هنوز هم اپیزودهایی با سبک هنری انیمه از کشور ژاپن در فصل وجود دارند، اما انیمیشن‌های کوتاهی نیز از سایر نقاط جهان از جمله ایالات متحده، بریتانیا، آفریقای جنوبی، شیلی، اسپانیا، فرانسه و هند وجود خواهد داشت.

مشخص نیست که آیا استودیوهایی که بخشی از فصل اول بودند، بار دیگر بازخواهند گشت یا حتی داستان‌هایی که مشاهده کردیم ادامه پیدا خواهند کرد یا خیر.

سریال Star Wars: Visions

فصل اول سریال Star Wars: Visions یک مجموعه گلچین ۹ قسمتی بود که در سپتامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. هر قسمت داستان‌هایی از سراسر کهکشان و دوره‌های زمانی مختلف جهان پهناور جنگ ستارگان را روایت می‌کرد و استودیوهای ژاپنی تحسین شده در راس آن قرار داشتند که استعداد و سبک خاص خود را به این دنیا می‌آورند.

این استودیوها شامل Studio Trigger (سازنده انیمه Kill la Kill)، استودیو Science Saru (سازنده انیمه Devilman Crybaby)، استودیو Kamikaze Douga (سازنده اوپنینگ‌های انیمه JoJo’s Bizarre Adventure)، استودیو Studio Colorado (سازنده انیمه A Whisker Away)، استودیو Kinema Citrus (سازنده انیمه Made In Abyss)، استودیو Geno Studio (سازنده Golden Kamuy) و همچین استودیوی معروف Production IG (سازنده انیمه‌های Haikyu و Psycho-Pass) بودند.

فصل اول را می‌توان هم اکنون در سرویس دیزنی پلاس مشاهده کرد. فصل دوم سریال Star Wars: Visions در بهار سال ۲۰۲۳ (اوایل ۱۴۰۲) در این شبکه منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا