بازی

مدیرعامل پلاتینیوم از تعطیل شدن سرورهای بازی Babylon’s Fall گفت

مدیرعامل پلاتینیوم از تعطیل شدن سرورهای بازی Babylon’s Fall گفت

مدیر عامل PlatinumGames برای اولین بار پس از تایید خاموش شدن سرورهای بازی لایو سرویس Babylon’s Fall توسط ناشر اسکوئر انیکس، در این مورد اظهار نظر کرده است.

زمانی که Babylon’s Fall در ماه مارس عرضه شد به طور گسترده توسط منتقدان مورد انتقاد قرار گرفت و برای جذب مخاطبین، تقلا می‌کرد. ماه گذشته اسکوئر انیکس تایید کرد که این بازی به طور رسمی در فوریه ۲۰۲۳، کمتر از یک سال پس از انتشار اولیه، به پایان راه خود خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

آتسوشی اینابا، مدیرعامل PlatinumGames در مصاحبه‌ای جدید با VGC، برای اولین بار پس از خبر تعطیل شدن بازی اظهار داشت که استودیو از هر گونه یاس و ناامیدی که برای طرفدارانش ایجاد کرده، «بسیار متاسف است».

اینابا ادعا کرد که محدودیت‌های مربوط به قراردادهای انتشار، او را از اظهار نظر دقیق درباره Babylon’s Fall باز می‌دارد. با این حال، او ادعا کرد که پلاتینیوم از این تجربه درس گرفته و اصرار داشت که برنامه‌های استودیو سازنده Bayonetta برای ساخت بازی‌های لایو سرویس بیشتر در آینده را تغییر نمی‌دهد.

تنها چیزی که می‌توانیم در مورد تعطیل شدن سرویس Babylon’s Fall بگوییم، این است که فرجام ناگوار بازی ممکن است باعث ناامیدی، شاید حتی عصبانیت هواداران و بازیکنان فداکار ما شده باشد.

بابت هر گونه یاس و ناامیدی که ممکن است برای طرفداران خود ایجاد کرده باشیم، بسیار متاسفیم. ارائه هر احساسی غیر از لذت و سرگرمی به بازیکنان، چیزی است که ما به عنوان یک توسعه‌دهنده اصلا از آن خوشحال نیستیم.

پلاتینیوم گیمز جاه‌طلبی‌های خاصی برای افزودن بازی‌های لایو سرویس به مجموعه کارهای خود در آینده دارد. اینابا گفت که تجربه‌ Babylon’s Fall برنامه‌های استودیو در این زمینه را «اصلاً» تغییر نداده است و از آموخته‌های خود مانند تمرکز بیشتر بر مکانیک‌های اصلی بازی، در پروژه‌های آینده استفاده خواهند کرد.

Babylon’s Fall

همچنین به نظر می‌رسد که آن‌ها دیگر علاقه‌ای به امتحان مجدد تقسیم حجم کاری ساخت چنین عناوینی با یک شرکت خارجی ندارند، همانطور که پلاتینیوم با اسکوئر انیکس انجام داد.

طی چند سال گذشته، پلاتینیوم پس از یک دهه انجام پروژه‌های سفارشی که مالکیت IP‌ها را بر عهده نداشت، برای بازیابی استقلال خود تلاش کرده است. از این رو رئیس سابق انتشارات نینتندو را برای این کار استخدام کرده است.

مطلب پیشنهادی:پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کنددرخواست از فیل اسپسنر برای احیای بازی
پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا