بازی

یک نمونه اولیه مقدماتی از Left 4 Dead منتشر شد [تماشا کنید]

یک نمونه اولیه مقدماتی از Left 4 Dead منتشر شد [تماشا کنید]

یک نمونه اولیه قابل بازی برای بازی شوتر آنلاین زامبی محور ولو، یعنی Left 4 Dead به صورت آنلاین منتشر شده است.

Zombie City که در واقع یک ماد برای Counter-Strike: Source محسوب می‌شود، اکنون برای بازی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این نمونه اولیه بسیار مقدماتی است و در آن زامبی وجود ندارد، در عوض، بازیکنان در مقابل تروریست‌های هوش مصنوعی قرار می‌گیرند که تنها با استفاده از حملات از راه نزدیک می‌توانند به شما حمله کنند.

مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید

این ماد که به لطف یک سازنده به نام WolfCl0ck در دسترس قرار گرفته، جدیدترین نسخه از نقشه‌های Counter-Strike محسوب می‌شود. «مایکل بوث»، بنیانگذار Turtle Rock قبلا در مورد این ماد صحبت کرده بود:

زمانی که در حال توسعه بات‌های برای Counter-Strike: Source بودیم، متوجه شدیم این نحوه بازی که چند نفر از ما تا دندان مسلح باشیم و در برابر ۳۰ بات دشمن با چاقو قرار بگیریم، بسیار سرگرم‌کننده بود. پس از عرضه Counter-Strike: Source در اواخر سال ۲۰۰۴، ما شروع به آزمایش نمونه‌های اولیه بازی جدید کردیم. هسته اصلی «یک تیم کوچک از دوستان در برابر انبوهی از دشمنان» چیزی بود که مدام به آن بازمی‌گشتیم و خیلی زود متوجه شدیم که «بازی گروهی در مقابل انبوهی از دشمن» پتانسیل‌های زیادی دارد.

بازی Left 4 Dead که سال ۲۰۰۸ منتشر شد، توسط استودیو Turtle Rock که در آن زمان با نام Valve South شناخته می‌شد، توسعه پیدا کرد. در این بازی که برای پی‌سی و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد، بازیکنان در کمپین‌های گروهی چهار نفره به مبارزه با لشگری از زامبی‌ها می‌رفتند.

پس از استقبال بسیار خوب، دنباله‌ای به نام Left 4 Dead 2 در سال ۲۰۰۹ منتشر شد که شاید از آن زمان تاکنون در سکوت فرو رفته است.

تیم سازنده بازی، استودیو Turtle Rock، سپس یک بازی چندنفره دیگر به نام Evolve ساخت که در آن چهار بازیکن به عنوان شکارچی در برابر یک هیولا که توسط بازیکن دیگری کنترل می‌شود، قرار می‌گرفتند. این بازی با نقدهای ناامیدکننده و استقبال بسیار بدی از سوی بازیکنان روبه‌رو شد.

آخرین بازی Turtle Rock با نام Back for Blood نیز در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. تیم lastech در نقد خود از این بازی نوشت:

Back 4 Blood عنوانی است که می‌خواهد جمع گیمرها را جمع‌تر کند و رنگ و لعاب جدیدی را به بازی‌های تیمی و چندنفره بدهد. قطعا تجربه این عنوان برای تمام سلایق لذت‌بخش خواهد بود، اما بخش تک‌نفره آن به اندازه بخش چندنفره جذاب نیست.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Goat Simulator 3ابزار خیمه‌شب بازی بزهای آشوب افکن!
بررسی بازی Goat Simulator 3


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا