بازی

کوئنتین تارانتینو کدام یک از فیلم‌های Indiana Jones را بیشتر دوست دارد؟

کوئنتین تارانتینو کدام یک از فیلم‌های Indiana Jones را بیشتر دوست دارد؟

کوئنتین تارانتینو، کارگردان و نویسنده مطرح آمریکایی اخیرا صحبت‌هایی درباره فرانچایز ایندیانا جونز داشته و همچنین به فیلم مورد علاقه خود در این فرانچایز اشاره کرده است. تارانتینو فیلم Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین) را بیشتر دوست دارد و آن را بر عنوان ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی (Indiana Jones and the Last Crusade) ترجیح می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم مجبوریم – زنان غریبیک روایت خاکستری از یک داستان دقیق و دغدغه‌مند
نقد فیلم مجبوریم – زنان غریب

این کارگردان تحسین شده کار خود را با فیلم Reservoir Dogs در سال ۱۹۹۲ آغاز کرد و طی این سال‌ها درباره فیلم‌های مورد علاقه خود صحبت زیادی نکرده بود. وی اخیرا به تمجید از فیلم Top Gun: Maverick با بازی تام کروز پرداخته و آن را «یک نمایش سینمایی واقعی» خوانده است. فیلم The Last Crusade که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد دنباله‌ای مستقیم بر Raiders of the Lost Ark است و آخرین قسمت از سه‌گانه اصلی ایندیانا جونز محسوب می‌شود.

پس از چندین دهه، فرانچایز Indiana Jones در سال ۲۰۰۸ با فیلم Kingdom of the Crystal Skull بازگشت. این فیلم به عقیده بسیاری به دلیل استفاده زیاد از CGI ضعیف‌ترین فیلم این فرانچایز در نظر گرفته می‌شود. تارانتینو نظرش را درباره این فیلم اینگونه بیان کرد:

من به فیلم Crystal Skull علاقه دارم و نسخه‌ای که شان کانری فقید در آن بازی کرده را نمی‌پسندم. به نظرم خیلی خسته‌کننده است و او در فیلم شخصیت جالبی نیست.

کوئنتین تارانتینو

این برداشت تارانتینو ممکن است باعث اعتراض و تعجب برخی‌ مخاطبان و منتقدان شود، زیرا این فیلمساز برجسته به طور واضح اعلام کرده که علاقه‌ای به عنوان ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی ندارد و آن را کسل‌کننده دانسته است. اکنون با ساخت قسمت جدید، یعنی Indiana Jones 5 به کارگردانی جیمز منگولد، کوئنتین تارانتینو احتمالا باید در رتبه‌بندی فیلم‌های موردعلاقه خود تجدید نظر کند.

در اخبار مرتبط خواندیم که بازیگر ایندیانا جونز 5 نوید یک دنباله هیجان‌انگیز را می‌دهد و جان ویلیامز پس از Indiana Jones 5 احتمالا بازنشسته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


ویجی‌لاگ پلاسموفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا