بازی

Avatar 2 می‌تواند محبوبیت فیلم‌های سه‌بعدی را احیا کند

Avatar 2 می‌تواند محبوبیت فیلم‌های سه‌بعدی را احیا کند

بنا به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم آواتار 2 (Avatar 2) ممکن است به تنهایی بار دیگر علاقه تماشاگران سینما را به تجربه‌ فیلم‌های سه بعدی احیا کند.

واکنش‌ها به قسمت جدید آواتار که مدت‌ها در انتظار آن بودیم نجومی بود. به طوری که اولین تریلر آن هفته گذشته منتشر شد و در عرض تنها ۲۴ ساعت نزدیک به ۱۵۰ میلیون بازدید داشت.

قسمت دوم از آواتار که نام کامل آن Avatar 2: The Way of Water است، در روز ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر) در سینماهای دنیا اکران خواهد شد. این فیلم که طرفداران از سال ۲۰۰۹ منتظر ادامه‌ی آن هستند، به دلایل زیادی عنوان عظیم و مهمی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

قسمت اول آواتار اولین فیلمی بود که مردم برای تماشای آن از عینک سه‌بعدی استفاده کردند، به این معنی که بسیاری از افراد صنعت سینما تصور می‌کنند با آواتار ۲ فرمت سه‌بعدی بار دیگر تجدید حیات پیدا کند و به‌طور کلی امیدوار هستند که شاهد بازگشت تعداد بیشتری از تماشاگران به سینماها پس از دوران همه‌گیری کرونا باشیم.

تریلر Avatar 2 پیش از آنکه به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر شود، برای اولین بار قبل از اکران Doctor Strange in the Multiverse of Madness در سینماها به نمایش درآمده بود. هالیوود ریپورتر می‌گوید که تقریبا ۱۰ درصد از تماشاگران سینما در آمریکای شمالی تصمیم گرفتند ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه بیشتر برای یک بلیط سه‌بعدی بپردازند، و این «یک خبر خوب برای فرمت نمایشی سه‌بعدی است که بسیاری حتی پیش از بحران کووید آن را حذف شده قلمداد کرده بودند».

تونی چمبرز، رئیس توزیع جهانی فیلم در شرکت دیزنی می‌گوید:

در دوره و زمانه‌ای که مردم عادت دارند در خانه به تماشای محتوا بنشینند، هر چیزی که آن‌ها را تشویق به رفتن به سینما کند، باید برای ما و صنعت به‌طور کلی مثبت باشد.

همه چیز در مورد تجربه کردن است. اگر درست انجام شود، مردم بارها و بارها از خانه بیرون می‌آیند. میزان شور و اشتیاق مردم برای آواتار 2 لزوما به‌خاطر تماشای سه‌بعدی نیست، بلکه برای تجربه کردن آن است.

فیلم آواتار 2

جان لاندو، تهیه کننده فیلم نیز اضافه کرد:

ما معتقدیم که سه‌بعدی تجربه‌ای فراگیرتر را در داستان سرایی ما ایجاد می‌کند. فرمت سه‌بعدی را به عنوان دنیایی که به‌طور کامل ناپدید شده، در نظر نمی‌گیریم. بلکه آن را به عنوان دنیایی در نظر می‌گیریم که فیلم ما را به مخاطبان سرتاسر جهان نشان خواهد داد… چیزی به مردم می‌دهیم که در هیچ جای دیگری نمی‌توانند به‌دست آورند.

Avatar 2: The Way of Water در روز ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر) در سینماهای دنیا اکران خواهد شد. قسمت اول آواتار نیز در روز ۲۳ سپتامبر (اول مهر) مجددا روی پرده نقره‌ای می‌رود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسارتکنولوژی‌هایی که انیمیشن‌سازی را برای همیشه تغییر دادند
نگاهی به ۵ تکنولوژی نوآورانه در انیمیشن‌های دیزنی و پیکسار


جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا