بازی

الزام ثبت شماره تلفن Call of Duty: Modern Warfare 2 تنها برای نسخه پی‌سی است

الزام ثبت شماره تلفن Call of Duty: Modern Warfare 2 تنها برای نسخه پی‌سی است

به گفته اکتیویژن، برخلاف پلیرهای پی‌سی، دارندگان کنسول برای دسترسی به Call of Duty: Modern Warfare 2 نیازی به ثبت شماره تلفن همراه ندارند.

ناشر با شفاف کردن خط مشی امنیتی پیام کوتاه خود برای Modern Warfare 2 در یک پست وبلاگ، تایید کرد که یک شماره تلفن همراه با سیستم متنی فعال، تنها برای اجرای بازی در رایانه‌های شخصی مورد نیاز است.

گفته می‌شود که خط مشی پیامکی برای Modern Warfare 2 و Warzone 2.0 در بتل نت همان سیاستی است که از ماه می ۲۰۲۰ برای وارزون نسخه پی‌سی اعمال شده و برای استیم نیز اعمال می‌شود.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای نیز در آگوست امسال به نسخه رایانه‌های شخصی بازی Modern Warfare 2019 اضافه شد. تاییدیه وجود سیستم پیامکی بعد از جنجال‌های پیش آمده‌ی اخیر برای اورواچ ۲ اعلام شده است.

بازی Overwatch 2 که هفته گذشته منتشر شد ابتدا از همه بازیکنان در همه پلتفرم‌ها می‌خواست که برای اجرای بازی یک شماره تلفن به اکانت Battle.net خود متصل کنند، اگرچه این خط مشی متعاقباً پس از واکنش‌های شدید، برای اکثر بازیکنان حذف شد.

در وبلاگ Call of Duty آمده است:

تاییدیه پیامکی به منظور اجرای سیستم ضدتقلب، حیاتی است و با ایجاد اکانت غیرقانونی در منبع مقابله می‌کنیم. این اقدام به تیم امنیتی ما کمک می‌کند تا امنیت اکانت و بازی را حفظ کند تا یک تجربه ایمن، منصفانه و سرگرم‌کننده برای همه بازیکنان ارائه دهد.

الزام پیامکی برای دسترسی به بازی فقط برای اهداف امنیتی استفاده می‌شود. Call of Duty از داده‌های تأیید پیامک برای اهداف بازاریابی استفاده نمی‌کند.

Modern Warfare 2

تاریخ انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 روز ۲۸ اکتبر (۶ آبان) است، اما بازیکنانی که نسخه دیجیتالی این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، از ۲۸ مهر به کمپین داستانی آن دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

طبق گزارش‌ها، اکتیویژن در حال برنامه‌ریزی برای انتشار کمپین پریمیوم و محتوای چندنفره برای مدرن وارفر ۲ در سال آینده میلادی است، از جمله یک بسته «Greatest Hits» حاوی نقشه‌های چندنفره از انواع بازی‌های کلاسیک کال آو دیوتی برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد این فرنچایز.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا