بازی

سازنده Final Fantasy 16 از قدرت کنسول پلی استیشن ۵ می‌گوید

سازنده Final Fantasy 16 از قدرت کنسول پلی استیشن ۵ می‌گوید

به تازگی سازنده Final Fantasy 16 اعلام کرد که آخرین تریلر این عنوان به صورت real-time از طریق پلی استیشن ۵ رندر شده بود و ادعا کرد این کنسول برای بازی کردن بسیار قدرتمند است.

پس از مراسم جوایز 2022 The Game Awards، تایید شد که Final Fantasy 16 اولین بازی با رتبه‌بندی سنی M در سری اصلی فاینال فانتزی خواهد بود. با ارجاع به مصرف مواد مخدر، تم‌های بزرگسالانه، خون و خونریزی و تصاویر خشن جنگ‌های قرون وسطایی، این درجه‌بندی سنی برای بیان داستان مدنظر توسعه‌دهندگان، الزامی بود.

در بخشی از برنامه Letter from the Producer Live Part 75، نائوکی یوشیدا تهیه‌کننده سری فاینال فانتزی، تریلر Final Fantasy 16 Revenge را به نمایش گذاشت که پیش از این در مراسم گیم اواردز امسال ارائه کرده بود. در طول این برنامه یوشیدا اعلام کرد که تریلر قسمت شانزدهم با رندر real-time و بدون زمان بارگذاری ساخته شده است. سپس گفت: «این بازی تبدیل به چیزی شده که به مردم می‌گوید قدرت PS5 را نظاره‌گر باشید!»

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیماز بلادبورن تا گوست آو سوشیما
تیم lastech: انحصاری‌های پلی‌استیشن که دوست داریم روی پی‌سی بازی کنیم

یوشیدا سپس بیان کرد که بازیکنان می‌توانند دوربین را در طول کات‌سین‌ها بچرخانند و بازیکنان را تشویق کرد که پس از انتشار بازی آن را امتحان کنند. در تریلر Final Fantasy 16 Revenge، مرگ خشونت‌آمیز یک چوکوبو در ابتدا نشان داده می‌شود، در حالی که همزمان نقش کلایو رازفیلد، قهرمان و حکمفرمای Eikon Ifrit را در داستان به نمایش می‌گذارد.

Final Fantasy

در همان حال که ملل Valisthea مشغول جنگ با یکدیگر هستند، کلایو و همراهانش جیل، سید و تورگال گرگ‌مانند به دنبال فرار از کمین هیولاها هستند. این تریلر همچنین تایید کرد که حداقل در فاینال فانتزی ۱۶، کلایو می‌تواند در یک لحظه کوتاه، تورگال را نوازش کند.

با توجه به اینکه کلایو و برادر کوچکترش جاشوا هر دو به عنوان حکمفرما برای دو ایکان مختلف در افریت و فینیکس خدمت می‌کنند، بازیکنان باید منتظر بمانند و ببینند داستان آن‌ها چگونه پیش خواهد رفت.

Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا