بازی

یک استودیو مستقل با علامت تجاری Halo: The Endless مشکل دارد

یک استودیو مستقل با علامت تجاری Halo: The Endless مشکل دارد

بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) سال پیش عرضه شد و با توجه به عملکرد نه چندان خوب دو سری کال آو دیوتی و بتلفیلد، بر بازار شوتر اول شخص تسلطی نسبی پیدا کرد.

با این وجود کمبود محتوا، تاخیر پیاپی بخش‌های مختلف از جمله فورج (Forge) و ایراداتی از این قبیل باعث شده که تعداد بازیکنان هیلو اینفینیت افت قابل توجهی داشته باشد. از طرف دیگر دقیقا یک سال پیش مایکروسافت علامت تجاری Halo: The Endless را ثبت کرده بود که خیلی‌ها آن‌ها را یک بسته الحاقی احتمالی یا بازی جدید می‌دانستند.

مطلب پیشنهادی:دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟چه دکمه خوبی هستی!
دکمه Share اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

با این وجود یک استودیو مستقل فرانسوی با نام Amplitude با ثبت این علامت تجاری از سوی مایکروسافت مشکل دارد. این استودیو باور دارد که این نام علامت تجاری جدید مایکروسافت با بازی جدیدی آن‌ها به اسم Endless Dungeon شباهت زیادی دارد. این شکایت کمی عجیب بوده ولی این استودیو با تمام قوا در مقابل مایکروسافت ایستاده است.

هیلو

این استودیو به صورت کلی به عبارت Endless علاقه زیادی دارد و برای همه بازی‌های خود از آن استفاده می‌کند. لیست دیگر بازی‌های استودیو Amplitude را می‌توانید در زیر ببینید:

  • Endless Space
  • Endless Legend
  • Dungeon of the Endless
  • Endless Space 2

اگر مایکروسافت بتواند دفاع قدرتمندی از نام Halo: The Endless داشته باشد، شکایت استودیو Amplitude بی فایده خواهد بود. در غیر این صورت Microsoft مجبور به تغییر برند این محصول می‌شود که بدون شک می‌تواند محتوای بعدی هیلو را باز هم تاخیر بزند. باید اشاره کنیم این شرکت هنوز به صورت رسمی به این موضوع واکنش نشان نداده است. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Halo Infinite – چطور در مود Slayer برنده شویم؟چگونه کمی بیشتر زنده بمانیم؟
راهنمای بازی Halo Infinite – چطور در مود Slayer برنده شویم؟


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا