بازی

ناتی داگ بازی‌های جدید خود را در زمانی نزدیک به انتشار معرفی خواهد کرد

ناتی داگ بازی‌های جدید خود را در زمانی نزدیک به انتشار معرفی خواهد کرد

زمانی که بازی The Last of Us Part 3 در نهایت معرفی شود، انتشار آن برای پلی استیشن ۵ سریعا اتفاق خواهد افتاد، زیرا طبق گفته «نیل دراکمن» رئیس استودیو ناتی داگ، آن‌ها قصد دارند تا فاصله بین معرفی بازی جدید و انتشار را کاهش دهند.

دراکمن در این رابطه گفت:

حق با شماست، ما Uncharted 4 و The Last of Us Part 2 را بسیار زودتر معرفی کرده بودیم که این امر باعث ایجاد مشکل در تعادل بین کار و زندگی برای اعضای استودیو شده بود. با کمی تاخیر در اعلامیه، می‌توانیم بیشتر با برنامه کار کنیم و اکنون در مورد نحوه نزدیک شدن به تولید آگاه‌تر هستیم. در حال حاضر بازی چند نفره The Last of Us و پروژه دیگری وجود دارد که چیزی در مورد آن نمی‌گویم و برای آن‌ها بسیار هیجان زده هستیم.

مطلب پیشنهادی:چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!یک تئوری جذاب و عجیب
چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

مطمئنا، این رویکرد جدید به ناتی داگ کمک خواهد کرد تا در مدیریت انتظارات طرفداران خود و جلوگیری از فرهنگ کرانج که بسیاری از استودیوها AAA را تحت تاثیر قرار داده، عملکرد بهتری داشته باشد. ناتی داگ نیز در زمان توسعه The Last of Us Part 2 با گزارش‌های مربوط به فرهنگ کرانچ مواجه شده بود.

در رابطه با The Last of Us Part 3، که مطمئنا باید پروژه دیگری باشد که دراکمن به آن اشاره کرده، اخیرا شایعه شده بود که این عنوان توسط ناتی داگ در دست ساخت قرار دارد. هرچند دراکمن نیز درباره این عنوان گفته بود که چیزهای بسیار زیادی برای نمایش از دنیای The Last of Us وجود دارد، اما توصیه کرد که طرفداران به شایعات اطمینان نداشته باشند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا