تکنولوژی

اعلام برندگان بهترین برنامه‌های مایکروسافت استور برای ویندوز 10 و 11

اوایل ماه جاری میلادی مایکروسافت طبق روال نظرسنجی‌های سالیانه خود، رای‌گیری در خصوص برترین اپلیکیشن‌های قابل دانلود از فروشگاه خود برای ویندوز 10 و 11 را آغاز کرد و اکنون این کمپانی نتیجه همه‌پرسی را در دسته‌های مختلف اعلام کرده است.

برندگان دسته «کاربردپذیر»، اپلیکیشن‌های ShareX و Speedtest بودند که هر دو توسط Ookla عرضه شده‌اند.

دسته کاربردپذیر به اپ‌هایی اختصاص دارد که در زمینه خودکارسازی وظایف، شناسایی مشکلات، ضبط و اشتراک‌گذاری محتوای نمایشگر، هدایت رانندگان و غیره کاربرد دارند. در حقیقت با اپ‌های ضروری روبه‌رو هستیم.

سایر فینالیست‌های این دسته Torrex و Fluent Screen Recorder بودند.

برندگان دسته «مدیریت فایل‌ها»، اپلیکیشن‌های Files و Rufus اعلام شدند.

دسته «مدیریت فایل‌ها» شامل برنامه‌هایی می‌شود که با مشاهده، مرتب‌سازی، ویرایش فراداده‌ها، تبدیل، فشرده‌سازی و غیره به مدیریت فایل‌ها کمک می‌کنند. آن‌ها برنامه‌هایی هستند که شما از طریق آنها اعلام می‌کنید کدام قسمت بیشترین اهمیت را برایتان دارد.

باقی کاندیداهای این دسته 8Zip و One Commander بودند.

برندگان دسته «پلتفرم باز»، اپلیکیشن‌های Auto Dark Mode به همراه EarTrumpet و ModernFlyouts اعلام شدند. مایکروسافت در این زمینه گفته:

«ویندوز پلتفرمی باز جهت نوآوری است، ما به این مهم آگاهی داریم که هر کاربر ممکن است مطابق میل خود از آن استفاده کند، برخی دوست دارند بعضی بخش‌های رابط کاربری را تغییر دهند یا دسترسی بهتری برای برخی ویژگی‌ها ایجاد کنند، آن‌ها اپ‌هایی هستند که «ویندوز» را به «ویندوز شما» بدل می‌کنند.»

دیگر برنامه‌های مطرح این بخش Lively Wallpaper و  TranslucentTB بودند.

سایر اپ‌های برگزیده مایکروسافت استور

گفتنی است که مایکروسافت ضمن اینکه از این فرصت برای معرفی چند نرم‌افزار کاربردی استفاده کرده، در بخش پروژه‌های منتخب ویرایشگران نیز چند اپ معرفی کرده که Talk for Me (برای افراد فاقد قدرت تکلم)، FluentCast (پخش‌کننده رایگان پادکست به سبک ویندوز 11)، DrawboardPDF (برنامه پیشرفته جهت نمایش PDF) و در نهایت تلگرام که یک پیام‌رسان محبوب و شناخته شده است را شامل می‌شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا