تکنولوژی

احتمال معرفی مک بوک ایر M2 در WWDC 2022 قوت گرفت

اپل هفته آینده کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2022 را برگزار می‌کند و ظاهرا غیر از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود، از چندین سخت افزار هم رونمایی خواهد کرد. ظاهرا یکی از این محصولات، مک بوک ایر M2 خواهد بود.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره نسل جدید مک بوک ایر هستیم؛ محصولی که گفته می‌شود طراحی جدیدی خواهد داشت و همچنین به تراشه تازه‌ای مجهز می‌شود. حالا به گفته خبرنگار بلومبرگ، «مارک گورمن» احتمالا باید منتظر رونمایی از آن در کنفرانس WWDC 2022 در تاریخ 16 خرداد یعنی هفته آینده باشیم.

احتمال معرفی مک بوک ایر M2 در WWDC 2022

مک بوک ایر M2

در حالی که دیروز از ثبت علامت تجاری RealityOS خبر دادیم که می‌تواند نشان‌دهنده معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل در کنفرانس WWDC 2022 باشد، گورمن نظر دیگری دارد. در حقیقت خبرنگار بلومبرگ درباره معرفی این محصول چندان مطمئن نیست و می‌گوید اگر محصول سخت افزاری در کنفرانس اپل معرفی شود، احتمالا مک خواهد بود:

«اگر شاهد معرفی محصول سخت افزاری در WWDC باشیم، احتمالا مک خواهد بود. اپل می‌خواهد از مک بوک ایر جدید با تراشه M2 در این کنفرانس رونمایی کند، با این حال مشکلات زنجیره تامین بخاطر شیوع کرونا در چین وضعیت را پیچیده کرده است. با وجود چنین موضوعی، توسعه‌دهندگان می‌گویند کارمندان اپل بطور فزاینده‌ای از نسل بعدی مک بوک ایر برای اپ‌های آن‌ها استفاده می‌کنند که می‌تواند نشان‌دهنده معرفی این محصول در آینده نزدیک باشد.»

بنابراین احتمالا در WWDC 2022 با هدست اپل روبه‌رو نمی‌شویم و برای معرفی آن باید تا اواخر 2022 یا 2023 صبر کنیم. با این حال در کنفرانس بعدی اپل جدیدترین نسخه سیستم عامل‌های این کمپانی معرفی خواهند شد.

انتظار می‌رود در WWDC 2022 کوپرتینویی‌ها از iOS 16 و iPadOS 16 با تغییرات عملکردی چشمگیر رونمایی کنند. البته باید منتظر معرفی watchOS 9 و macOS 13 هم باشیم؛ سیستم عامل‌هایی که احتمالا تغییرات زیادی را تجربه خواهند کرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا