رمز ارز

تداوم ارسال سیگنال‌های صعودی برای بیت کوین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که هفته گذشته، وضعیت برای اکثر فعالان بازار ارزهای دیجیتال صعودی بود، نمودار ماهانه بیت کوین (BTC) همچنان تصویر خوش‌بینانه‌ای را ترسیم می‌کند، به طوری که برخی از تحلیلگران هدف قیمتی ۴۷ هزار دلار را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کنند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

به گزارش رمزارز نیوز، نمودار ماهانه بیت کوین فوق‌العاده صعودی به نظر می‌رسد و روند صعودی دارد. بر اساس تجزیه و تحلیل‌های صورت گرفته توسط Stockmoney Lizards، تحلیلگر بازار رمزارز، شاخص قدرت نسبی (RSI) ماهانه بیت کوین در ۱۴ دوره اخیر، اکنون به سطح ۵۰٫۴۵ رسیده است.

تداوم ارسال سیگنال‌های صعودی برای بیت کوین!
تحلیل پرایس اکشن بیت کوین توسط Stockmoney Lizards.

اندیکاتور RSI یک ابزار تحلیل تکنیکال (TA) است که با اندازه‌‌گیری سرعت و تغییر حرکات قیمتی، ارزیابی می‌کند که یک دارایی کمتر یا بیشتر از حد ارزش‌گذاری شده است. در مورد بیت کوین و با توجه به نمودار بالا، این ارز دیجیتال اکنون در میانه راه وضعیت اشباع خرید و اشباع فروش قرار دارد.

این تحلیلگر ارز دیجیتال همچنین مقایسه‌ای را بین حرکات بیت کوین در سال‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۱ و حرکات آن در دوره ۲۰۲۰-۲۰۱۷ انجام داده که نشان می‌دهد احتمال زیادی برای افزایش قیمت این رمزارز به سمت ۴۷ هزار دلار در ماه‌های آینده وجود دارد.

تداوم ارسال سیگنال‌های صعودی برای بیت کوین!
مقایسه تغییرات قیمت بیت کوین در بازه‌های زمانی مختلف توسط Stockmoney Lizards.

مایکل ون ده پوپه (Michaël van de Poppe)، یکی دیگر از تحلیلگران معروف دارایی‌های دیجیتال هم می‌گوید که سناریوی مشابهی امکان‌پذیر است:

به احتمال زیاد، ما شاهد ادامه قیمت بیت کوین به سمت ۴۰ هزار دلار خواهیم بود، اما اگر ابتدا ۲۵ هزار دلار آزمایش کنیم، من خریدار خواهم بود.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۸،۵۶۰ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته، ۱٫۵ درصد رشد دارد. رشد قیمتی این رمزارز در بازه ماهانه نیز به بیش از ۲۷ درصد می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا