بازی

Exoprimal نخستین بازی سرویس ابری ایکس باکس است که برای گیم پس عرضه نمی‌شود

Exoprimal نخستین بازی سرویس ابری ایکس باکس است که برای گیم پس عرضه نمی‌شود

به نظر می‌رسد مایکروسافت درحال کار روی انتشار بازی‌های سرویس ابری xCloud خارج از اشتراک گیم پس بوده و ظاهراً بازی Exoprimal جزء نخستین آثاری خواهد بود که به این صورت منتشر می‌شود.

هم اکنون، کاربران و اعضای سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت (Game Pass Ultimate) قادر به استریم برخی از بازی‌های ایکس باکس در حالت بتای سرویس ابری مایکروسافت هستند و این بازی‌ها نیز صرفاً به عناوین داخل لایبرری گیم پس منتهی می‌شود.

مطلب پیشنهادی:مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اسکدوم کنسول را بخریم؟
مقایسه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس

حال بر اساس یافته‌های Klobrille، از اینفلوئنسرها و اینسایدرهای سابق ایکس باکس، بازی Exoprimal از شرکت کپکام درحالی برای سرویس ابری مایکروسافت لیست شده که برای گیم پس عرضه نمی‌شود. با این وجود برخی معتقد هستند که این قضیه صرفاً یک خطا بوده و احتمالاً مایکروسافت این اثر را در آینده نزدیک برای انتشار در روز عرضه برای گیم پس نیز معرفی می‌کند. اما نهایتاً با آنچه در سال ۲۰۲۰ برای ایکس باکس وعده داده شده بود، یعنی پشتیبانی کامل از سرویس ابری فاصله زیادی نداریم.

درواقع وعده پشتیبانی از این مورد در سال ۲۰۲۰ داده شده بود اما وقوع پاندمی کرونا، برنامه‌های ایکس باکس و مایکروسافت را با تاخیر شدید مواجه کرد. وقوع این اتفاق می‌تواند برتری زیادی را برای مایکروسافت در زمینه رقابت با سونی ایجاد کند. البته گفتنی است که برای استریم کردن بازی‌ها، کاربران همچنان به اشتراک Game Pass نیاز دارند، اما توانایی استریم آثار خارج از فهرست عناوین این اشتراک نیز مورد بسیار ارزشمندی است.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا