بازی

تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه از بازی FIFA 23 حذف شدند

تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه از بازی FIFA 23 حذف شدند

دو روز پیش فیفا ۲۳ (FIFA 23) به صورت رسمی معرفی شد و اکنون الکترونیک آرتز اعلام کرد که در این بازی خبری از تیم‌های روسی نخواهد بود. 

فیفا ۲۳ برای اولین بار شامل تیم فوتبال باشگاهی بانوان (لیگ زنان انگلستان و فرانسه)، جام جهانی مردان در قطر و جام جهانی زنان در نیوزیلند می‌شود. EA اکنون به صورت رسمی اعلام کرده تیم ملی روسیه و باشگاه‌های این کشور در FIFA 23 حضور ندارند. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای به پی‌سی گیمر اعلام کرد:

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

EA Sports با مردم اوکراین همبستگی می‌کند و مانند خیلی‌های دیگر از جامعه جهانی فوتبال، خواستار صلح و پایان تهاجم به اوکراین است. مطابق شرکای ما در فیفا و یوفا، EA Sports تیم ملی روسیه و باشگاه‌های این کشور را در فیفا ۲۳ حذف کرده است.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در اوایل بهار الکترونیک آرتز تیم ملی و باشگاه‌های این کشور را از فیفا ۲۲ نیز حذف کرده بود. حمله نظامی ارتش روسیه به اوکراین باعث شده این کشور از سوی کمپانی‌های بزرگی مثل مایکروسافت، سونی، اکتیویژن بلیزارد، یوبیسافت و خیلی‌های دیگر تحریم شود.

فیفا ۲۳

فیفا ۲۳ به عنوان بزرگ‌ترین نسخه از سری معرفی شده و در ساخت آن از تکنولوژی هایپر موشن ۲ (Hypermotion 2) استفاده شده است. از این رو FIFA 23 از فیزیک برخورد پیشرفته، دریبلینگ تکنیکی، حرکت کامل تیمی و زمین‌های فوق واقعی جدید بهره خواهد برد. 

FIFA 23 در روز ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی عرضه می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22ریش و قیچی دست شماست!
راهنمای انتخاب سیستم چینش بازیکنان در FIFA 22


افسانه‌های غیرواقعی جی تی ای سن آندریس + بازی‌های پولی موبایل

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا