بازی

Banishers: Ghosts of New Eden جاه طلبانه‌ترین پروژه Don’t Nod است

Banishers: Ghosts of New Eden جاه طلبانه‌ترین پروژه Don’t Nod است

توسعه دهنده مجموعه Life is Strange در جریان گیم اواردز از پروژه جدید خود، یعنی Banishers: Ghosts of New Eden رونمایی کرد.

این بازی که برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی درنظر گرفته شده، به عنوان اثری اکشن و نقش آفرینی با داستانی قدرتمند و درگیر کننده توصیف شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم RRR | یک اکشن حماسی از تالیوودشاخص‌ترین بلاک‌باستر سینمای هند در سال 2022
نقد فیلم RRR | یک اکشن حماسی از تالیوود

درکنار داستان، استودیو کارگردانی هنری این اثر را خیره کننده، شخصیت‌ها را قدرتمند و دنیای آن را منحصر به فرد توصیف کرده است و به نظر می‌رسد با یکی از جاه طلبانه‌ترین آثار هر دو شرکت Focus Home Interactive به عنوان ناشر این بازی و Don’t Nod، توسعه دهنده بنشیرز طرف هستیم.

وقایع این بازی در New Eden، سال ۱۶۹۵ رخ می‌دهد. Antea Duarte و Red mac Raith زوجی هستند که از آن‌ها تحت عنوان بنیشر یاد می‌شود، شکارچیان ارواحی که قسم خورند تا از موجودات زنده دربرابر خطر ارواح محافظت کنند.

به دنبال یک فاجعه که در آخرین ماموریت این زوج رخ می‌دهد، Antea جان خود را از دست می‌دهد و به یکی از ارواحی که همیشه آن‌ها را از این جهان بیرون می‌راند تبدیل می‌شود. در جنگل‌های تسخیر شده و ترسناک شمال آمریکا، این زوج به دنبال راهی برای رهایی Antea از مصیبتی که به آن گرفتار شده می‌گردند.

ظاهراً بازیکنان به عنوان شکارچیان ارواح در این عنوان باید به حل مشکلات و رمز و رازهای مردم New Eden بپردازند و با ترکیب قابلیت‌های دو شخصیت بازی، از جان موجودات زنده دربرابر ارواح محافظت کنند. همچنین به نظر می‌رسد در جریان این اثر، بازیکنان با انتخاب‌های سختی که روی روند داستان تاثیر زیادی می‌گذارند مواجه خواهند شد.

استودیو Don’t Nod در اواسط سال ۲۰۲۲ در جریان گزارش مالی خود خبر از تولید ۵ بازی داد که قصد دارد آن‌ها را بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ منتشر کند و یکی از این آثار نیز با همکاری Focus Home Interactive تولید خواهد شد که الان می‌دانیم این بازی، Banishers: Ghosts of New Eden خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شویدطلیعه روزهای پایانی جهان در قاب سینما
با بهترین فیلم های آخر الزمانی آشنا شوید


بهترین بازی های سال 2022 از نگاه lastech

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا