تکنولوژی

متا اطلاعات جدیدی از API تردز به اشتراک گذاشت

متا اطلاعات جدیدی از API تردز به اشتراک گذاشت

متا ماه گذشته تأیید کرده بود که API رسمی اینستاگرام تردز از خردادماه در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. با API، توسعه‌دهندگان می‌تواند اپلیکیشن‌ها و ابزارهای دیگری توسعه بدهد که با این شبکه اجتماعی یکپارچه هستند و حالا، شرکت متعلق به «مارک زاکربرگ»، جزئیات بیشتری در مورد API تردز به اشتراک گذاشته است.

متا در پست جدید وبلاگ خود نوشته است:

«در چند ماه گذشته، ما در حال ساخت Threads API بوده‌ایم تا سازندگان، توسعه‌دهندگان و برندها بتوانند برنامه‌های منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنند، مقیاس حضور خود در Threads را مدیریت کنند و به‌راحتی محتوای تازه و جدید را با جوامع خود به اشتراک بگذارند.»

کاربرد و محدودیت‌های API اینستاگرام تردز

متا اطلاعات جدیدی از API تردز به اشتراک گذاشت

اما توسعه دهندگان با وجود این API دقیقاً قادر به انجام چه کاری خواهند بود؟ متا توضیح می‌دهد که API به برنامه‌ها اجازه احراز هویت، انتشار و انتقال محتوا را می‌دهد. همچنین قابلیت‌هایی برای مدیریت پاسخ‌ها (از جمله پنهان‌کردن پاسخ‌های خاص) و اطلاعاتی برای دریافت معیارهای مهم، مانند تعداد لایک‌ها و بازدیدها وجود دارد. API تردز همچنین به توسعه‌دهندگان برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا اعلان‌های سریع را ارائه دهند.

غول فناوری همچنین مستندات دقیقی در مورد Threads API ارائه کرده است که تأیید می‌کند API دارای محدودیت 250 پست و 1000 پاسخ در هر 24 ساعت است. فرمت‌های تصویری پشتیبانی‌شده نیز شامل JPEG و PNG می‌شوند و ویدیوها می توانند حداکثر 5 دقیقه زمان داشته باشند. همچنین درست مانند برنامه رسمی تردز، این A‌PI نیز دارای محدودیت 500 کاراکتر برای هر پست است.

با API تردز، توسعه‌دهندگان می‌توانند ابزارهایی برای خودکارسازی پست‌ها و حتی مشتریان شخص ثالث ایجاد کنند. همچنین این شرکت از تعداد کمی از شرکا خود دعوت کرده تا این API را قبل از راه‌اندازی آن در ماه ژوئن به‌صورت بتا آزمایش کنند. درحال‌حاضر می‌توانید اپلیکیشن تردز را به صورت رایگان از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا