بازی

شایعه: بازی Indiana Jones انحصاری ایکس باکس نیست

شایعه: بازی Indiana Jones انحصاری ایکس باکس نیست

همانطور که می‌دانید بازی جدیدی از ایندیانا جونز (Indiana Jones) توسط استودیو MachineGames در دست ساخت قرار دارد، ولی احتمالا در انحصار ایکس باکس قرار نخواهد داشت. 

MachineGames استودیو سازنده سری بازی Wolfenstein محسوب می‌شود که به بتسدا و مایکروسافت تعلق دارد. جز کوردن (Jez Corden) که دیگر به یک منبع معتبر تبدیل شده در پادکست Xbox Two به این موضوع اشاره کرده است. او گفت که خبر انحصاری نبودن بازی Indiana Jones را یک سال پیش شنیده بود. او در پاسخ به دیگر مجری پادکست گفت:

تنها اطلاعاتی که در مورد بازی ایندیانا جونز دارم این است که در انحصار ایکس باکس قرار ندارد، اما این خبر را مدت‌ها پیش شنیدم، شاید اکنون چیزی تغییر کرده باشد.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

بازی Indiana Jones

استودیو MachineGames با همکاری لوکاس‌فیلم یک بازی جدید از ایندیانا جونز با داستانی کاملا تازه توسعه می‌دهد و تاد هاوارد نیز قرار است تهیه‌کننده اجرایی این بازی باشد. نکته جالب این است که چند بازی مختلف از اینیدانا جونز در دست ساخت قرار دارد و بتسدا و ماشین‌گیمز تنها روی یکی از آن‌ها کار می‌کنند.

تاکنون بازی‌های مختلفی بر اساس فرانچایز ایندیانا جونز ساخته شده اما آخرین آن‌ها به بازی Indiana Jones and the Staff of Kings در سال ۲۰۰۹ بازمی‌گردد. با این وجود MachineGames استودیو بسیار توانمندی است که آخرین ساخته‌های آن عملکرد بسیار موفقی داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


چرا دیگر دیزنی انیمیشن دو بعدی نمی‌سازد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا