بازی

Call of Duty: Modern Warfare 2 احتمالا به استیم اضافه خواهد شد

Call of Duty: Modern Warfare 2 احتمالا به استیم اضافه خواهد شد

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، این احتمال وجود دارد که فرانچایز کال آو دیوتی با Call of Duty Modern Warfare 2 یک بار دیگر به استیم بازگردد، زیرا تصویر هنری این بازی مورد انتظار به تازگی در آن کشف شده است.

در حالی که بسیاری از طرفداران Call of Duty از این فرنچایز شوتر اول شخص به عنوان بازی‌های عمدتا کنسولی یاد می‌کنند، اما چنین چیزی از نظر فنی صحت ندارد. زیرا از سال ۲۰۰۳ تاکنون، بازی‌های CoD روی پلتفرم‌های متعددی از جمله پی‌سی و کنسول‌های دستی نیز منتشر شده‌اند.

Call of Duty: Modern Warfare 2

مطلب پیشنهادی:چگونه سابقه خرید استیم خود را مشاهده کنیم؟لیست شرم هر بازیکن
چگونه سابقه خرید استیم خود را مشاهده کنیم؟

با این حال، در سال‌های اخیر، نسخه پی‌سی بازی‌های این فرنچایز در لانچر Battle.Net منتشر شده‌اند و برخی عناوین محبوب دیگر اکتیویژن بلیزارد در استیم قرار گرفته‌اند.

طرفداران همیشه درخواست داشته‌اند تا بازی‌های این فرنچایز به پلتفرم متعلق به شرکت ولو بازگردد تا گزینه بیشتر و محبوب‌تری در دسترس آن‌ها وجود داشته باشد و حالا به نظر می‌رسد با Call of Duty: Modern Warfare 2، این اتفاق می‌تواند رخ دهد.

برخی طرفداران، متوجه شدند آرت‌ورک بازی Modern Warfare 2 (2022) که هفته گذشته منتشر شده بود و در آن شاهد ماسک نمادین Ghost هستیم، در استیم ظاهر شده است. در واقع این تصویر به صفحه استیم Call of Duty: Black Ops 3 اضافه شده بود که البته اکنون پاک شده است.

Call of Duty: Modern Warfare 2

بنابراین اگر قرار باشد تا این بازی به استیم بازگردد، اولین عنوان Call of Duty خواهد بود که پس از Call of Duty: WWII و Modern Warfare: Remastered در سال ۲۰۱۷، روی پلتفرم متعلق به شرکت Valve قرار خواهد گرفت. هرچند در سال ۲۰۱۸ بسته الحاقی Black Ops 3 روی آن منتشر شد، اما یک بازی جدید از این سری محسوب نمی‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که بازی جدید هنوز در استیم حضور ندارد و با جستجوی Call of Duty: Modern Warfare 2 فقط با عنوان سال ۲۰۰۹ آن روبرو خواهید شد. بنابراین، باید منتظر ماند تا پیش از انتشار بازی در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۶ آبان ۱۴۰۱) جزئیات بیشتری برای آن منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty: Vanguardکمابیش همان همیشگی
بررسی بازی Call of Duty: Vanguard


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا