بازی

شرکت Embracer Group بازی‌های بسیار قدیمی را هم می‌خرد

شرکت Embracer Group بازی‌های بسیار قدیمی را هم می‌خرد

The Embracer Group کمپانی بسیار بزرگی است که پیش از این به عنوان THQ Nordic AB شناخته می‌شد. این شرکت نه تنها به پیشرفت در صنعت بازی‌های ویدئویی اهمیت می‌دهد، بلکه برای حفظ تاریخچه آن نیز تلاش می‌کند.

مطلب پیشنهادی:اولین نگاه به بازی ایرانی داستان بیستون – بهای گزاف عاشقیبیا تا از عاشقی برایت بگویم
اولین نگاه به بازی ایرانی داستان بیستون – بهای گزاف عاشقی

این شرکت برنامه‌ای به نام Embracer Games Archive معرفی کرده که هدف آن حفظ بازی‌های قدیمی است. این کمپانی می‌خواهد از این طریق تا حد امکان صنعت بازی‌های ویدیویی را بایگانی و ذخیره کند. این آرشیو در حال حاضر شامل ۵۰ هزار بازی، کنسول و لوازم جانبی می‌شود. همه این کالا در در انبار شرکت در کارلستاد، سوئد نگهداری می‌شود و دارای تیمی متشکل از مدیر عامل، بایگان، دستیار، مهندس فنی و مدیر تامین است.

شرکت The Embracer Group در سال‌های گذشته با خریدهای خود سروصدای زیادی به پا کرده در میان‌ آن‌ها می‌توان به گیرباکس، Coffee Stain و Dark Horse Comics اشاره کرد. چند هفته پیش نیز این شرکت تمامی استودیوهای آمریکایی اسکوئر انیکس از جمله Eidos Montreal و Crystal Dynamics، توسعه دهندگان Deus Ex و Tomb Raider را خرید.

شرکت The Embracer Group

در حال حاضر، این مجموعه برای عموم یا محققین قابل دسترسی نیست، اما کمپانی اعلام کرده است که قصد دارد یک پایگاه داده از آرشیو خود ایجاد کند و آن را به عنوان منبعی در اختیار دانشگاهیان، محققان و تا حدی عموم طرفداران قرار دهد. 

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟برای بازی خریدن روی پی‌سی نیازی نیست ۶۰ دلار بپردازید
چگونه بازی ارزان از استیم بخریم؟


چرا دیگر دیزنی انیمیشن دو بعدی نمی‌سازد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا