بازی

Top Gun: Maverick تاکنون بیش از ۲۴۸ میلیون دلار در جهان فروش داشته است

Top Gun: Maverick تاکنون بیش از ۲۴۸ میلیون دلار در جهان فروش داشته است

فروش داخلی فیلم Top Gun: Maverick در اولین آخر هفته به ۱۲۴ میلیون دلار رسید. همچنین این بهترین شروع در بین تمام فیلم‌های «تام کروز» و اولین فیلم ۱۰۰ میلیون دلاری این بازیگر محسوب می‌شود.

فیلم پارامونت و اسکای‌دنس همچنین در سطح بین‌المللی نیز ۱۲۴ میلیون دلار فروش داشته است که با این وجود، مجموع فروش آخر هفته آن در تمام جهان به ۲۴۸ میلیون دلار می‌رسد. طبق داده‌های ارائه شده توسط پارامونت، ۵۵ درصد از تماشاگران این فیلم در سینما بالای ۳۵ سال سن داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینماسفر به دنیای سیاه و سفید دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی
معرفی ۱۰ فیلم نوآر برتر تاریخ سینما

فیلم‌های تام کروز ۵۹ ساله که تمام بدلکاری‌های فیلم Top Gun: Maverick را خودش انجام داده، از سال ۱۹۸۱ تاکنون بیش از ۴.۲ میلیارد دلار در گیشه داخلی فروش داشته‌اند اما پیش از این فیلمی از او بیش از ۶۵ میلیون دلار درآمد نداشته است.

تام کروز

پارامونت انتظار دارد که فروش داخلی فیلم جدید تام کروز در تعطیلات آخر هفته «روز یادبود» به ۱۵۱ میلیون دلار برسد. همچنین در چند هفته آینده، فیلم بزرگی در باکس آفیس حضور نخواهد داشت که می‌توان انتظار داشت Top Gun: Maverick فروش بسیار خوبی را تجربه کند. Jurassic World: Dominion فیلم پرفروش بعدی هالیوود است که در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) توسط یونیورسال اکران خواهد شد.

فروش بسیار خوب Top Gun: Maverick، نشانه مثبتی برای طرفداران سینما محسوب می‌شود که همچنان پس از همه‌گیری کرونا در حال بهبود است.

مطلب پیشنهادی:کراس‌اور چیست؟ مهم‌ترین تقابل‌های تاریخ سینماهمه آن‌هایی که دوست داریم؛ در برابر یکدیگر
کراس‌اور چیست؟ مهم‌ترین تقابل‌های تاریخ سینما


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا