بازی

مایکروسافت: بازی Wolverine در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

مایکروسافت: بازی Wolverine در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

شرکت مایکروسافت ادعا کرده است که سونی برنامه عرضه Wolverine شرکت Insomniac در سال ۲۰۲۳ را دارد. بازی ولورین در سپتامبر ۲۰۲۱ در جریان رویداد شوکیس پلی استیشن رونمایی شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی As Dusk Fallsزمانی که غروب فرا می‌رسد
بررسی بازی As Dusk Falls

درحالی که در جریان رویداد یاد شده، اشاره شد که اینسامنیاک قصد عرضه اسپایدرمن ۲ در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ را دارد، هفته گذشته، استودیو همچنان روی تاریخ انتشار بازی برای سال آینده تاکید کرد.

این در حالیست که استودیو مدعی شد که بازی Wolverine در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و هیچ پنجره زمانی مشخصی هم برای انتشار آن به اشتراک نگذاشته است. همانطور که توسط Tech4Gamers مشاهده شد، مایکروسافت در این بین معتقد است که بازی ولورین در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

این ادعا در اسناد منتشر شده توسط ناظر رقابتی انگلیس منتشر شده که روی پرونده خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت نظارت می‌کند. هنگامی که راجع‌به موقعیت سونی در بازار بحث شد، مایکروسافت ادعا کرد که پلی استیشن آثار انحصاری و شخص ثالث فراوانی را برای سال آینده در نظر گرفته که عناوینی همچون Spider-Man 2، ولورین، هورایزن، Final Fantasy XVI و Forspoken را شامل می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که مایکروسافت این اطلاعات را به چه صورت به دست آورده و معلوم نیست که آیا این کمپانی از برنامه‌های داخلی سونی آگاهی دارد یا صرفاً این ادعا را به اشتباه مطرح کرده باشد، از این رو باید منتظر شفاف‌سازی‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

به دنبال رونمایی از بازی ولورین در سال گذشته، رایان اشنایدر مدیر استراتژی فرانچایزهای استودیو اذعان داشت:

همانطور که بازی‌های مرد عنکبوتی را مدیریت کردیم، قصد ما در اینجا نه تنها ادای دین به ماهیت اصلی این شخصیت است، بلکه به دنبال دمیدن روحی تازه و ایجاد اثری متنوع که به طور کامل دستپخت اینسامنیاک گیمز است نیز هستیم.

با این که توسعه بازی در مراحل ابتدایی قرار دارد، اما با توجه به چیزی که از آن دیدم، با داستانی احساسی و گیمپلی بسیار مدرن طرف هستیم و تیم درحال ساخت محصولی ویژه است.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن ولورینجهش یافته‌ای که بدن او تبدیل به یک سلاح شد
۵ ویژگی خاص بدن ولورین


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا