رمز ارز

آیا بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری در یونی سواپ فرا رسیده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عملکرد یونی (UNI) در ماه آگوست تاکنون، عمدتاً نزولی بوده و قیمت آن در این ماه با ۳۸ درصد کاهش به ۵٫۸۸ دلار رسیده است.
در حال حاضر، یونی بالاتر از سطح اصلاحی فیبوناچی ۰٫۲۳۶ معامله می‌شود که این سطح با قیمت ۵٫۵۶ دلار در اواخر ماه می و ژوئن به‌ عنوان منطقه مقاومت عمل می‌کرد. سرمایه‌گذاران باید انتظار داشته باشند که این سطح به‌ عنوان سطح حمایتی در روند نزولی کنونی عمل کند.
شاخص‌های RSI و MFI یونی در ۲۸ آگوست، وارد قلمرو اشباع فروش شده‌اند. این وضعیت، احتمال چشم‌انداز صعودی کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد.
شاخص‌های درون زنجیره‌ای یونی سواپ نیز به خصوص پس از کاهش هفته گذشته، نتیجه مشابهی را ارائه می‌کنند. هر دو معیار تراکنش‌های یونی سواپ و حجم آن، از ۱۵ تا ۲۳ آگوست به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته، اما از آن زمان به‌ویژه در ۲۴ ساعت گذشته تا حدودی بهتر شده‌اند.
اکثر سرمایه‌گذاران تمایل دارند در طول دوره رکود، از بازار دوری کنند و بازگشت آنها زمانی مشاهده می‌شود که بازار شروع به گرم‌تر شدن کرده است. در این شرایط، فروش بیش از حد و نزدیکی قیمت به سطح حمایتی آزمایش‌شده ممکن است به بیشتر شدن علاقه سرمایه‌گذاران به بازار کمک کند.
این موارد در مورد یونی، به خصوص با افزایش فعالیت این ارز در ۲۴ ساعت گذشته صدق می‌کند. اکنون که یونی بیش از اندازه فروش رفته و فعالیت حساب‌ها شروع به افزایش یافتن کرده، احتمال شروع یک روند صعودی نیز بیشتر شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا