بازی

God of War احتمالا جزو بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس ماه آینده خواهد بود

God of War احتمالا جزو بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس ماه آینده خواهد بود

همچون همیشه، بازی‌های رایگان ماهانه پلی استیشن پلاس قبل از اعلام رسمی فاش شدند و به‌نظر می‌رسد برای ژوئن ۲۰۲۲ با فهرست خوبی شامل God of War (محصول ۲۰۱۸) طرف باشیم.

معمولا بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس توسط کاربر Billbil-kun، عضو سایت Deallabs، فاش می‌شوند. اما برای ماه ژوئن ۲۰۲۲، او اعلام کرد که لیست بازی‌ها را تا قبل از ۳۱ می اعلام نخواهد کرد. هرچند که او به کاربران هشدار داد که به سراغ تهیه «بازی‌های مخصوص کودکان و نوجوانان، و بازی‌های به‌شدت محبوب» نروند.

مطلب پیشنهادی:اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کردهمچنین یک بازی مرموز رایگان در هفته آینده اعلام خواهد شد
اپیک گیمز در این ماه ۱۵ بازی رایگان ارائه خواهد کرد

این هشدار با لیستی که امروز توسط سایت Areajugones منتشر شده مطابقت دارد:

  • God of War
  • Naruto to Boruto: Shinobi Striker
  • Nickelodeon All-Star Brawl

در صورتی که این لیست صحت داشته باشد، بازی‌های ماهانه امسال بیشتر برای کاربران پلی استیشن 4 جذاب خواهد بود. کاربران پلی استیشن 5 از مدت‌ها پیش می‌توانستند PS Plus Collection را تصاحب کنند؛ کلکسیونی از بازی‌های PS4 که God of War هم یکی از آن‌هاست. سونی هم فعلا حرفی از پایان کار این مجموعه نزده است، پس به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها از دسترس کاربران PS5 خارج شود.

Nickelodeon All-Star Brawl در پلی استیشن پلاس

در صورتی هم که تاکنون این کار را نکرده‌اید، تا ۷ ژوئن یا ۱۷ خرداد فرصت دارید سه بازی را به اکانت خود اضافه کنید:

  • FIFA 22
  • Curse of the Dead Gods
  • Tribes of Midgard

ساختار جدید پلی استیشن پلاس هم‌اکنون در مناطق خاصی از آسیا شروع به کار کرده و طی ماه میلادی پیش‌رو در مناطق بیشتری فعال خواهد شد. این سرویس حالا سه رده مختلف خواهد داشت: Essential که همان پلاس همیشگی با مزایایی همچون بازی‌های ماهانه «رایگان»، دسترسی به مولتی‌پلیر و تخفیفات فروشگاه پلی استیشن است، Extra که کاتالوگ گسترده‌ای از بازی‌های PS4 و PS5 را به جمع بازی‌های قابل دسترسی اضافه می‌کند، و در نهایت Premium که مجموعه‌ای از بازی‌های کنسول‌های قدیمی را به صورت دانلود یا استریم در اختیار کاربران می‌گذارد.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا