بازی

بازی Gran Turismo 7 برای هدست PS VR2 منتشر خواهد شد

بازی Gran Turismo 7 برای هدست PS VR2 منتشر خواهد شد

سونی در رویداد CES 2023 اعلام کرد که بازی گرن توریسمو ۷ (Gran Turismo 7) برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ (PS VR2) منتشر می‌شود.

سونی در این رویداد تمرکز زیادی روی فرانچایز Gran Turismo داشت و اولین تریلر از فیلم سینمایی آن را منتشر کرد. اکنون این شرکت اعلام کرده است که Gran Turismo 7 یکی از بازی های زمان عرضه هدست PS VR2 خواهد بود. اگر شما از قبل این عنوان را خریده باشید، دسترسی به نسخه واقعیت مجازی آن رایگان خواهد بود. 

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟

جیم رایان در کنفرانس شب گذشته اعلام کرد که هدست پلی استیشن وی‌آر ۲ ماه آینده در کنار ۳۰ بازی به بازار عرضه می‌شود. از این رو Gran Turismo که یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تاریخ این شرکت ژاپنی است در کنار Horizon: Call of the Mountain و Resident Evil Village در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. 

بازی Gran Turismo 7

Beat Saber، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های واقعیت مجازی نیز برای این پلتفرم در دست توسعه قرار دارد، اما تاریخ انتشار آن مشخص نیست. به نظر می‌رسد که سونی تمام تلاش خود را کرده تا این هدست از همان ابتدا عناوین متنوعی برای ارائه به طرفداران داشته باشد. PS VR2 در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (سوم اسفند) با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود.

باید اشاره کنیم که فیلم سینمایی گرن توریسمو به کارگردانی نیل بلوکمپ (Neil Blomkamp) و با حضور هنرمندانی همچون دیوید هاربر و اورلاندو بلوم در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا