رمز ارز

پایتخت متاورس و وب ۳ جهان کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دنیای سرمایه‌گذاری در فناوری طی 20 سال گذشته از زمان رونق Web2 به سرعت رشد کرده است، به‌طوریکه سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تولید تراشه‌های کوچک به بازارهای اینترنتی مانند آمازون و eBay روی آورده‌اند.
اما با اینکه سرمایه‌گذاران تغییرات و رشد سریع دنیای فناوری را درک می‌کنند، اما برای سرمایه‌گذاری در Web3 و دنیای متاورس با مشکل مواجه شده‌اند. اما زمانی که مارک زاکربرگ اعلام کرد که متا (فیسبوک) در حال ساخت متاورس است، همه چیز تغییر کرد و تحقق مفهوم متاورس به سرمایه‌گذاران کمک کرد تا درک کنند که چگونه جهان از دنیای Web2 به Web3 که یکپارچه و غیرمتمرکز است، تغییر خواهد کرد.
این موضوع همچنین به سرمایه‌گذاران کمک کرد تا درک کنند ارزشی که کریپتو به ارمغان آورده، فقط مربوط به توکن‌هایی نیست که قیمتشان نوسان می‌کند، بلکه کریپتو مربوط به یک سیستم همتابه‌همتا است و به تمام قسمت‌های Web 3.0 متصل می‌شود. و اینگونه است که فناوری تکامل خواهد یافت و به سطح بعدی سوق داده خواهد شد. و از آن زمان، دولت‌های سراسر جهان میلیاردها دلار بودجه برای توسعه متاورس و Web3 اعلام کرده‌اند.
در همین راستا، هدف دولت دبی ایجاد 40 هزار شغل متاورسی در 5 سال آینده و افزودن 4 میلیارد دلار به اقتصاد از طریق توسعه متاورس و Web3 است. و به همین دلیل، اجلاسی مانند METAVSUMMIT را میزبانی می‌کند.
اجلاس METAVSUMMIT به شرکت‌های برتر حوزه متاورس و Web3 در بیش از 20 کشور جهان کمک می‌کند تا با سرمایه‌گذاران و شرکای استراتژیک در دبی ملاقات کنند. در واقع این اجلاس، صدها بنیانگذار و مهندس از دنیای متاورس و Web3 را گرد هم می‌آورد تا شرکت‌ها و نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارند. اجلاس METAVSUMMIT در دبی در تاریخ 14 تا 15 سپتامبر 2022 برگزار خواهد شد.
این اجلاس همچنین بر اطمینان از اینکه سرمایه‌گذاران و شرکای استراتژیک دبی و شورای همکاری خلیج فارس با حداکثر ظرفیت در زمینه توسعه Web3 و متاورس آموزش ببینند، تمرکز می‌کند. این رویداد به تلاش برای انجام این ماموریت ادامه خواهد داد؛ زیرا اعتقاد راسخی به دنیای غیرمتمرکز Web3 دارد که برای پیشرفت بشریت، بسیار لازم است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا