رمز ارز

گاری سلمان خان سقوط کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اثر دومینوی بازار نزولی ۲۰۲۲ که طی آن، شاهد سقوط اکوسیستم‌ها و توکن‌های دیجیتال متعددی در طول چند ماه اخیر بودیم، به توکن GARI رسید. بر اساس داده‌های بازار، این رمزارز روز دوشنبه و در عرض چند ساعت، بیش از ۸۳ درصد از ارزش خود را از دست داد.
توکن GARI توسط سلمان خان (Salman Khan)، یک سلبریتی بالیوودی، با هدف کمک به افراد خلاق هندی برای کسب درآمد از محتوای خود از طریق یک اپ ویدیویی به نام Chingari و بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) راه‌اندازی شد.
داده‌های Cointelegraph Markets Pro و Trading View نشان می‌دهند که GARI ارزش نسبتاً ثابتی را حفظ کرده و به طور میانگین در شش ماه گذشته و در میان بازار متزلزل، در محدوده ۰٫۶ دلار معامله می‌شد. با این حال، حرکت نزولی GARI در ۲۰ ژوئن آغاز شد و سطح حمایتی طولانی مدت آن، زمانی که ارزش توکن ۸۳٫۲۹ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۰٫۱۳ دلار رسید، از بین رفت.
در حالی که تیم توسعه‌دهنده GARI، این افت قیمتی را ناشی از شرایط فعلی بازار رمزارزها می‌داند، سرمایه‌گذاران به یک کلاهبرداری راگ پول (rug pull) مشکوک هستند. سرمایه‌گذاران همچنین شروع به مقایسه وضعیت این رمزارز با ترا کرده‌اند. به طوری که یکی از کاربران، این بازیگر را “Salman Kwon” نامید (اشاره به نام Do Kwon، مدیرعامل ترا).
سخنگوی Chingari قبلا گفته بود که توکن‌ GARI برای ارتباط و تراکنش با طرف‌های دیگر، قرار دادن آرای حاکمیتی و تسریع تعامل پلتفرم و رشد پایگاه کاربران استفاده می‌شود. کارشناسان می‌گویند با توجه به اینکه حتی حمایت یک سلبریتی بزرگ بالیوودی هم نمی‌تواند توکن GARI را از خشم بازار نزولی نجات دهد، به سرمایه‎گذاران توصیه می‌شود که پس از بررسی‌های لازم، سرمایه‌گذاری آگاهانه‌ای را انجام دهند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا