بازی

مظنون هکر GTA 6 اقرار به بی‌گناهی کرد

مظنون هکر GTA 6 اقرار به بی‌گناهی کرد

گزارش‌ها حاکی از آن است نوجوان ۱۷ ساله‌ای که به‌خاطر هک راکستار و افشای اطلاعات GTA 6 دستگیر شده، نسبت به اتهامات وارد برای سوء استفاده از رایانه، اقرار به بی‌گناهی کرده است.

Bloomberg Law گزارش داده که این پسر نوجوان با حضور در دادگاه جوانان لندن، استفاده از تلفن همراه خود برای اهداف هک را رد کرد. پلیس شهر لندن هفته گذشته یک نوجوان را در آکسفوردشر دستگیر کرد و او را به دو فقره نقض شرایط وثیقه و دو فقره سوء استفاده از رایانه متهم کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیوییسطل زباله‌ای که هیچ‌گاه بازیافت نشد!
۱۰ مورد از عجیب‌ترین حذفیات بازی‌های ویدیویی

دادستان، والری بنجامین در دادگاه گفت که مظنون از یک تلفن برای هک کردن شرکت‌ها استفاده کرده و قصد باج‌گیری از آن‌ها را داشته تا به نرم‌افزارهای به دست آمده از طریق غیرقانونی، دسترسی پیدا کند.

قاضی پرونده را به یک دادگاه عالی ارجاع داد تا در تاریخ بعدی به موضوعی «مشابه» رسیدگی شود. این نوجوان که گفته می شود با یک گروه هکری به نام Lapsus$ ارتباط دارد، اوایل امسال نیز به دلیل هک کردن مایکروسافت و انویدیا دستگیر شده بود.

GTA

پلیس هنوز تایید نکرده که این دستگیری با حملات اخیر مرتبط است یا خیر. با این حال، به نقل از منابعی که گفته می‌شود با این پرونده آشنا هستند، خبرنگار، متیو کیز ادعا کرد که این نوجوان در ارتباط با هک‌های GTA و Uber متهم شده است.

منبع متیو کیز گفت:

این دستگیری در پی تحقیقات مقامات مجری قانون فدرال در ایالات متحده صورت گرفت که با همتایان خود در بریتانیا برای شناسایی A.K. به عنوان مظنون هر دو حمله همکاری کرده بودند.

یک منبع مجری قانون گفته که گمان می‌رود حداقل دو نفر دیگر در حمله به راکستار و اوبر دست داشته باشند و انتظار می‌رود بازداشت‌های بیشتری صورت گیرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Editionتامی ورستی متقلب نبود، درست برعکس ما!
راهنمای تمام کدهای تقلب GTA Vice City: Definitive Edition


نقد فیلم ثور: عشق و تندر

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا