بازی

فروشنده ابزار چیت Destiny 2 از بانجی شکایت کرد

فروشنده ابزار چیت Destiny 2 از بانجی شکایت کرد

AimJunkies یکی از فروشنده‌های ابزار چیت بازی دستینی ۲ (Destiny 2) بود که سال پیش Bungie از او شکایت کرد. اکنون این فرد دست به کار شده و با اتهام دسترسی غیرمجاز به سیستم شخصی خودش، از بانجی شکایت کرده است.

بانجی سال پیش از AimJunkies و کمپانی Phoenix Digital به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین کپی رایت و نقض علامت تجاری شکایت کرد. با این وجود دادگاه از AimJunkies حمایت کرد، چون بانجی مدارک کافی برای اثبات ادعای خود نداشت. این استودیو سپس مدارک بیشتری از چند نفر از جمله جیمز می (James May) رو کرد که برای آن‌ها مشکل ساز شده است.

بنابر گزارشات منتشر شده، AimJunkies از Bungie شکایت کرده و ادعا می‌کند که توسعه دهنده Destiny به طور غیرقانونی سعی در جمع‌آوری مدارکی برای شکایت علیه او داشت. او ادعا دارد که بانجی با دور زدن اقدامات حفاظتی نرم افزار تقلبش، قانون کپی رایت هزاره دیجیتال (DMCA) را زیر پا گذاشته است.

بازی دستینی از بانجی

البته این استودیو در حال حاضر این حق را دارد که به پی‌سی بازیکنان برای جلوگیری از تقلب دسترسی داشته باشد. با این وجود قرارداد خدمات نرم افزاری (LSLA) در سال ۲۰۱۹ چنین اجازه‌ای را به بانجی نمی‌داد. از این رو شرکت به صورت کاملا غیرقانونی به سیستم جیمز می دسترسی پیدا و حتی یک سری داده را دانلود کرده بود.

از طرف دیگر این استودیو با نام مستعار مارتین زنیو (Martin Zeniu) لایسنس نرم افزار تقلب Phoenix Digital را خریداری کرده و سپس به مهندسی معکوس آن پرداخته است. این کار قوانین Phoenix Digital را زیر پا می‌گذارد و ممکن است در دادگاه مشکلات زیادی برای بانجی به وجود آورد. 


بهترین مینی سریال هایی که میتونین ببینید !

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا