عمومی

گوگل برای سرپرستی تیم Web3 خود به‌دنبال نیروی مستعد می‌‌گردد

به‌گزارش Cointelegraph، غول فناوری Alphabet پس از تأسیس تیم Web3 تحت سرویس ابری خود در ۶ می (۱۶ اردیبهشت)، حالا به‌دنبال نیرویی تمام‌وقت برای رهبری استراتژی‌های بازاریابی جهانی این تیم است.

گوگل در فهرست مشاغل بخش سرویس ابری خود، برای سِمَت مدیر بازاریابی محصول به فردی نیاز دارد که علاوه‌بر برآورده‌کردن نیازهای مشتریان در حوزه‌های مرتبط، آگاهی عمومی را درباره‌ی ابتکارات Web3 سرویس ابری افزایش دهد. یکی از خبرنگاران CNBC در توییتر درباره‌ی موقعیت شغلی جدید گوگل نوشت:

سرویس ابری گوگل در حال راه‌اندازی محصول Web3 و سازمانی مهندسی برای ارائه‌ی خدماتی به توسعه‌دهندگان است. آمیت زاویری امروز در ایمیلی به کارمندان گوگل اعلام کرد که آگهی‌های شغلی جدیدی در ابزار داخلی Grpw اضافه شده‌اند.

توییت خبرنگار CNBC

آمیت زاویری، معاون سرویس ابری گوگل، در‌ادامه دیدگاه خود را برای تبدیل این سرویس ابری به اولین انتخاب توسعه‌دهندگان در Web3 به‌اشتراک گذاشت:

جهان هنوز در آستانه‌ی پذیرش Web3 است. این بازار ظرفیتی فراتر از حد انتظار دارد و امروزه، بسیاری از مشتریان به پشتیبانی بیشتر سرویس‌های ابری از Web3 و فناوری‌های مرتبط با رمزارزها نیاز دارند.

علاوه‌بر ابتکارات بازاریابی فنی پیشرو، برخی از مسئولیت‌های مهم برای موقعیت شغلی سرپرستی تیم Web3 شامل تعریف برنامه‌های سالانه برای Web3 و آگاهی‌رسانی در بخش‌های مختلف برای مخاطبان این فناوری است. گوگل معمولاً برای سِمَت‌های سازمانی خود از نیروهای داخلی و درون سازمانی خود کمک می‌گیرد؛ اما حالا این شرکت قصد دارد برای اولین‌بار بخت مدیریت تیم Web3 خود را به فردی خارج از محیط شرکت بسپارد.

گَوین وود، بنیان‌گذار Polkadot و رمزارز DOT، در نشست سالانه‌ی مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در سال ۲۰۲۲ درباره‌ی تکامل Web3 این‌گونه توضیح داد:

معتقدم که هنوز در جوامع نیاز جدی برای تکامل Web3 احساس نمی‌شود؛ اما ممکن است این موضوع در آینده تغییر کند.

وود در‌ادامه توضیح داد که بحث فناوری Web3 به بیت کوین محدود نیست؛ زیرا این حوزه قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را نیز شامل می‌شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا